View Single Post
Sitat av Espen2308 Vis innlegg
Tja, det finnes da psykiske sykdommer som kan forklare disse opplevelsene hun har. Om hun ikke finner det behjelpende, har vi da alltids åndenes makt på TVNorge.

Du får forklare hva hun ser i det gamle huset som du påpeker. Det med at hun ser moren sin blir svart i øynene og skriker blir for meg ganske umulig å forklare, med mindre det var en psykisk illusjon.
Vis hele sitatet...
Både sykdommer og det faktum at hun var gravid hvor det ofte forekommer store hormonubalanser som kan føre til at følelsesregisteret ikke alltid er slik som det skal være.
De aller fleste menn kan fortelle om merkelig adferd med raseriutbrudd og store humørsvingninger fra partnerens tid som gravid.

Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Dagen etter så gikk jeg opp til der jeg så lyset på jakt etter evnt fotspor, om det skulle være noen tullinger som gikk tur der oppe midt på svarteste natta i tykk snø. Fant ikke noe fotspor eller noe annet tegn til at det hadde vært noen aktivitet der oppe. Dessuten er det ingen som går tur midt inne i tykke skogen der opp midt på svarte natta, folk går der ikke engang om sommeren. Lurer fortsatt på hva dette var.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk hatt en tilsvarende opplevelse langt oppe på et fjell midt på natten hvor det ikke har bodd folk på snart 80 år.
Lurer fortsatt på hva det kan ha vært, men jeg er sikker på at det har en naturlig forklaring.
Kanskje jeg har vært så heldig at jeg har bevitnet Will-o'-the-wisp-fenomenet siden hytten ligger omgitt av myrer?

Uansett blir man satt litt ut når man opplever slikt uten å kunne knytte det til en åpenbar forklaring, spesielt når man begynner å tenke på gamle avisoppslag om de tre personene som døde der og at huset/hytten har vært ubebodd etter dette.