View Single Post
Jeg er nøytral til slikt. Om jeg skal plukke frem noe som jeg har opplevd så må det trolig være skyggefolk eller shadow people som de kalles.

For noen år tilbake når så var jeg på hytta på fjellet, lå på senga å leste litt i en bok utpå kvelden en vinternatt. Da så jeg helt klart skyggen av en person som forsvant bortover veggen på soverommet.

Ellers så har jeg opplevd noe annet på fjellet. Påsken for noen år tilbake så var jeg ute en tur bak hytta etter noe ved, oppe i skogen bak hytta muligens 100-150 meter unna så var det et kraftig lys. Der oppe er det ingen andre hytter, hus eller noen form for vei. Bare skog og fjell, intet annet. Dette var i halv to tiden på natten, lyset var helt stille, ikke noe bevegelse på det.

Dagen etter så gikk jeg opp til der jeg så lyset på jakt etter evnt fotspor, om det skulle være noen tullinger som gikk tur der oppe midt på svarteste natta i tykk snø. Fant ikke noe fotspor eller noe annet tegn til at det hadde vært noen aktivitet der oppe. Dessuten er det ingen som går tur midt inne i tykke skogen der opp midt på svarte natta, folk går der ikke engang om sommeren. Lurer fortsatt på hva dette var.