View Single Post
Jeg lurte bare på, hva er deres meninger om paranormale aktiviteter?
Jeg har en venn som er helt sikker på at det eksisterer, mens jeg ikke er helt enig i det.
Hun har prøvd å komme opp med at jeg skal prøve spiritualisme med henne, noe som jeg har godtatt å prøve i bevissthet om at det bare er tøv.
Har allerede prøvd å forklare Ideometer effekten til henne, men uten at det hjalp.

Hun hevder sterkt at hun hele tiden så noen i nærheten av ett gammelt, forlatt hus. (Hvor jeg personlig mener det bare var hjernen hennes som lurte henne, akkurat slik som med ca. all paranormal aktivitet)

Hun har også hevdet ting som at moren hennes kunne se personer som ikke var der, rett i nærheten av henne uten at noen andre kunne se henne. Og at en gang mens moren var gravid med henne ble hun "Possessed" hvor øynene hennes ble helt svart, og bare svart, mens hun skrek umenneskelige hyl, noe som lignet litt på en løve eller noe slikt.
Dette mener jeg bare er komplett tøv, og tviler på at det har skjedd.
Men i hovedpunkt lurte jeg mest på hva deres meninger er om de tingene som har skjedd, og om dere har noen andre vitenskapelige forklaringer for de tingene som hun mener har skjedd.