View Single Post
Først vil jeg si at jeg er ny her, som dere sikkert har skjønt. Jeg prøvde å finne en tråd der man rett og slett kunne presantere seg selv, men fant det ikke. Jeg havna her først og fremst fordi jeg søkte ordet "dexamin" på Google, også så jeg det at det var veldig mange interesante innlegg her! Og valgte derfor å lage en konto!

Til Stekepanne :

som sagt ny her, så jeg har ikke lært meg dette med sitering og hurtigsvar osv. Er det noen man kan spørre for å få en slags opplæring? Eller en tråd kanskje?

Det er masse som ikke stemmer med psykiatrien, og den dagen kommer aldri tror jeg! Denne bransjen er bare i startfasen. det som var en sannhet for 10 år siden er utdatert idag. Og man trenger ikke å gå lenger tilbake en 60-70 tall da dem trodde at lobotomering var en god ide. De driver med det idag også forsåvidt, men med kjemikalier istedet!
Jeg kan finne feil på feil, både i min egen behandlig og andres behandling, og hele opplegget generelt. Men jeg for min del har ikke hatt noe alternativ enn å søke om hjelp av psykiatrien. Og det har jeg fått til en viss grad.. Er hvertfall ikke til fare for meg selv lenger! Og når det er tilfelle at man er til fare for seg selv (og kanskje andre) hvordan skal man unngå tvang da? Vitaminene til Hank Von Hælvete fungerer ikke da! På den er jeg temmelig sikker!

Hank Von Hælvete kan selfølgelig si akkuratt det han vil, og det har han vel gjordt! Men jeg mener man faktisk kan sammenlingne utspillet hans med å ta fra folk som trenger det hjertemedisinen sin! Og da å ta dette utspillet seriøst kan bli litt vanskelig. og sånn som jeg husker det, så var det ikke mange fagkyndige som gadd å engasjere seg i utspillet hans! altså leger! Tro ikke at jeg en psykiater er min "Gud" for å si det sånn! Men når det kommer til spørsmålet anti-psykotikum vs vitaminer, så støtter jeg dem 100 %! På nødvendigheten av tvang også!

Jeg for min del ser på psykiatrien som et nødvendig onde! I visse stunder så har jeg drømt meg bort til en psykiatri fri verden, men lander alltid på at jeg ikke skjønner hva som kan erstatte det!

Det var ihvertfall helheten til Hank Von Hælvete som provoserte meg! Men ja, godt tenkt!