View Single Post
Sitat av minigolf Vis innlegg
Å anbefalle en som er sucidal å prøve feks. LSD vil jeg på det sterkeste anbefalle deg å unngå.
Det jeg skal fortelle nå virker nok for de fleste som en "vandrehistorie" o reinspikka oppspinn, men dette er noe jeg har opplevd "first hand", bare så det er sagt.

Jeg oppholdt meg for en god periode i det store utland. Med tanke på at jeg er en såkalt "stoner", ble jeg fort kjent med mennesker som røykte pot og bla. tok turer på sopp og syre i ny og ne. En av våre kompiser var sucidal (uten at noen av oss visste dette). En dag bestemte en liten gjeng seg for å spise en syrelapp hver, fordi dette var noe de så på som terapi som så mange andre. Problemet var at godt ut i trippen, fant denne sucidale kompisen min det for godt å hoppe utfor en bro og rett ned på togskinnene sekunder før det kom et tog. Utrolig nok overlevde karen, men per dags dato måler han 50 cm på hoftelesten (han mistet med andre ord bena sine).

Dette var helt klart et selvmordsforsøk. Om det var syren som var toppen av isfjellet vites naturligvis ikke, men for å si det sånn: han var fortsatt i livet med alle lemmer i behold før han bestemte seg for å spise syre.

Nå; jeg skjønner naturligvis at dette virker for dere som en random myte en fyr på internett forteller dere. Uansett velger jeg å fortelle historien i håp om at noen ihvertfall tenker over den om de er i samme situasjon. Jeg påstår heller ikke at det var LSD'en sin feil direkte, men jeg har mine tvil om kompisen min hadde utført handlingen om han ikke hadde valgt å spise syre den kvelden.

My 5 cent.
Vis hele sitatet...
Høres kjipt ut, men om man allerede har tenkt å henge seg på en mandag, så kan det aldri skade å ta psykadelia på lørdagen før.. Et liv vil gå tapt uansett. og da kan jo psykadeliaen gi han ett nytt syn på livet.. I verste fall noen fæle minner, men hvilken rolle spiller det når livet uansett skal ende dagen etterpå?