View Single Post
Det jeg ikke forstår,

hvordan kan Rick Simpson i filmen Run From The Cure få så mange mennesker til å så stå frem og si at medisinen han lager, og gir ut GRATIS til venner og venners venner - faktisk virker?

* Hvorfor er Simpson, som for tiden befinner seg i eksil i Europa (Nederland), villig til å ofre så mye for noe som ikke virker?
* Hvorfor ble Simpson tildelt Freedom Fighter of the year award på Cannabis Cup 2009 ?
* Hvorfor skulle Simpson lyve når han sier at han personlig har helbredet over 100 pasienter med kreft?
* Hvorfor har Cannabis blitt brukt som medisin i tusenvis av år?


* Hva kan Cannabis, om det blir legalisert, brukes til medisinsk og industrielt?
* Hvor mange etablerte firma ville tapt penger på noe slikt?
* Hvor mange titalls milliarder gir paracet alene i profitt årlig?



Rick Simpson er en ærlig arbeidskar som har oppdaget noe han er villig til å kjempe for.

Jeg tviler ikke et sekund på at det Rick Simpson sier stemmer. Jeg tviler derimot på hver eneste undersøkelse gjort av ærlige forskere i systemet - om dem er sponset av legemiddelindustrien. Tro ikke for et øyeblikk at menneskene som styrer PENGENE i denne industrien har pasientens helse i fokus. Det har dem virkelig ikke. En evt kur gir ikke gode salgstall, må huske. En god forretningsmann vil alltid passe på å få kundene tilbake etter mer.