View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Lurt av nFF?her må du utdype deg. Han setter bare saker i fokus og legger hemmeligholdelser som dette under lupen. Det ser jeg ikke som negativt, men viktig.
Vis hele sitatet...
Det er viktig. Problemet er at han set ikkje ting under lupa. Han trur på fullstendig oppdikta ting. Gang på gang setter han ting på trykk som enkel logisk tenking hadde tilbakevist.

Det er det motsatte av nyttig. Det er å vere nyttig idiot for dei som vil halde ting hemmeleg.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
Selvfølgelig har de grunn til å liste dem. Sitter de i all hemmelighet å klekker ut planer på vår bekostning driter jeg langt i om deres navn blir offentliggjort. Er tankene ondsinnede snakker vi en verdensomspennede gapastokk som burde bli tatt i bruk.
Vis hele sitatet...
Ja, det er all grunn til å offentleggjere navn, eg ser ikkje problem i det. Men eg ser heller ikkje kvifor det er spesielt viktig å vite det.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
På listen finner du kun innflytelsesrike personer. Her blir ikke ola nordmann invitert på wienerbrød. Hvis du studere den nøye vil du se at også adelige, ministere fra forskjellige land, forsvarsministere, eks. nazi-leder("dr".Kissinger) og mennesker av store forretninger som bygger hver eneste hjørnestein i infrastrukturen vår. Tilogmed telefonselskaper. Denne listen er ikke noe nyhetsspeilet har sittet på bakrommet å skrevet, og kan heller ikke saksøkes fordi samtlige de skriver om mangler alibi.
Vis hele sitatet...
Nei, men kva som blir tatt opp er tankespinn fra mr. Aune si side.
Sitat av Jersey Schultz Vis innlegg
De har jo hele den uskrevne historien på sin side. Les noen uavhengige historiske bøker, her må man oppsøke kunnskap for å få den. Slik informasjon finner du ikke i dagens sensurerte aviser .
Vis hele sitatet...
Nei, med den grunnen at det er umulig å finne truverdige kilder på fantastisk oppspinn. Det er ein grunn til at aviser som klassekampen er meir nøkterne enn nyhetsspeilet i sinn omtale av Bilerberger group, og det er ikkje at dei er mindre kritiske, men at dei er meir kritiske: dei vil ha kjelder på det som blir plassert på trykk.