View Single Post
Trådstarter
225
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres nesten ut for meg som om du har for høye forventinger til livet. Beklager, men det er ikke en hollywood film der jentene dropper trusa fordi du har sixpack og du kan pule rundt hele tiden bare fordi du ser bra ut. Jeg vet ikke så mye om deg, men det virker som om denne holdningen kan være veldig skadelig for deg og din psyke. Jeg kjenner mange som liker one-night-stands, men disse menneskene liker da livet sitt, og gjør det fordi det er morsomt og de finner tonen med noen når de er ute, ikke fordi de absolutt må pule rundt for å føle seg bra. Disse menneskene er også like fornøyde med en morsom kveld på fest som de er med å få et ligg, de syter ikke fordi de ikke fikk noen til sengs, for målet var bare å ha det morsomt!

En ting jeg har lært i livet er at når jeg er fornøyd med meg selv og komfortabel, da får jeg mye mer oppmerksomhet fra andre, både flørtete og vennlig. Jeg tror nok et godt mål for deg ville vært å bli fornøyd med den du er for deg selv, ikke for andre. Livet blir ganske trist og kjedelig når man konstant skal late som man er noe man ikke er (f.eks. "Chad" eller "bad boy") og undertrykke sin egen personlighet og behov istedenfor og nyte livet som man er.

Som sangen sier; "Ta livet som det faller seg"
Vis hele sitatet...
1. Brukte Chads som eksempel fra det miljøet.

2. For meg gjør bedrer selvtilliten av bedre kropp

3. Lever ikke i den bobla du tror jeg lever i, hollywood hvor alle hopper på han med six pack.