View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Hei, takk for en liten realitycheck opp i fjeset, var ganske fyrt når jeg skrev tråden istad. Nykternt og kunnskaps rikt svar. I mitt tilfelle får jeg Munchern på 50mg, får lyst på høy karbo junk food, før hadde jeg ikke god kontroll på å beherske disiplinen til å ikke spise dritt . Nå har jeg mer kontroll, men ikke så mye mer. Trener regelmessig på gym, og føler meg mer motivert, sterk, kjekk når jeg trener i Amfetamin rus. Men så mye hjelper det ikke, fått sosial angst og depresjon som varer dagen lang. Tyr da til amf siden det hjelper litt. Syntes det er vanskelig å smile veldig ofte, på grunn av utrygghet og depresjon, Når jeg påtvinger meg selv et smil så ser det så falskt ut og som en psykopat nesten, hehe litt overdrivelse. Smile og god humor og sjarm er nesten essensielt på å få seg fuckfriend/kjæreste, frustrenende. Vil ha stram og fin kropp, mange penere jenter foretrekker det som oftest, da kan selvtilliten bli mye bedre, har vurdert bol, men skal aldri ta den driten fordi det er sakte selvmord og gjør livet 100x verre når du slutter. Når jeg var yngre, var det å få seg et ligg sjeldent et problem. Jeg er en pen ung mann, ikke for å skryte(JANTELOVEN) det hjelper ikke med sosial angst og være en junkie som går på nav. Har også en tendens til å være en "nice guy" det skal jeg slutte med, jeg skal bli mer badboy som jeg var før, og ikke være snill hele tiden. Jaja.
Vis hele sitatet...
Rart du får munchies av så lite som 50mg. Jeg er ikke lege men skal jeg gjette så kan jeg ikke tro det har sammenheng med seroquellen. Kanskje heller med amfetaminen og at når kroppen går i sovemodus kommer matlysten også siden våkenmodusen din ofte er påvirket av amf som man mister matlysten på.

Men det jeg tenker når jeg leser hva du skriver er at det er ikke vekten som er hovedproblemet ditt utenfra. Det er selvbildet ditt og bildet ditt/holdningen din til damer. Forståelig at depresjon og angst tærer på selvbildet men jeg reagerer på at eneste drivkraften din til å gå ned i vekt er for å "pule de fineste damene" og at du "skal slutte å være niceguy mot damene". Det er jo bare tull, piss! Jenter liker ikke badboys og drittsekker, men menn som er trygge på seg selv. Man trenger ikke være "badboy" for å være trygg på seg selv, og om man bruker begrep som badboy og niceguy og følger sånne "teorier" så er det en stor ripe i lakken allerede der. Reddit teorier og syn på sjekking og damer bare ødelegger dynamikken du har med damer så dropp det, vær deg selv, men ta deg sammen å slutt med speed. Vær klar over at amfetamin og narkotika avler mer depresjon og angst også så start først og fremst med å kutte ut det du.