View Single Post
Trådstarter
225
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er lett å si vil ha vil ha men du får hvertfall ikke fine damer av å være speedfreaker, dårlig hud pga amfen, stygge tenner og slitsomt praterush. Du får heller ikke penger av å kaste dem bort på drugs!

For å få fine damer må du være attraktiv selv så gjør deg attraktiv. Vekt betyr ikke sååå mye, du var heftig undervektig på 56 kg, så at du gikk opp 40kg er egentlig bare 20 kg i overkant. 20 kg for mye er ikke overflødig fedme og mange damer liker litt bamse så lenge du er velstelt ellers og er et bra kjæresteemne i oppførsel, prioriteringer og livsstil.

Er du 100% sikker på at vektøkningen kun er seroquel sin skyld? Det er først i høye doser over 150mg at man går opp i vekt av de ifølge fastlegen min. Jeg bruker selv 75mg for søvn og har ikke gått opp noe. Bilring mage kommer som oftest av mye sukker i kostholdet, brus, junkfood, pasta, loff... Kutt ut brus, sjokolade, godteri og potetgull, butt fra loff til grovbrød og fra hvit pasta til fullkornspasta og du vil merke en grei forskjell bare av det!

Å slutte på seroquel når man bruker det for søvn kan føre til en uke med søvnproblemer ja, men ikke psykose så lenge du ikke tar dem for psykose.

Men yo, en stram kropp kan ikke løse livets problemer. Jeg skjønner at du vil ha bedre kropp når du er misfornøyd men det er også sånn at man må verdsette andre egenskaper i seg selv også så ikke alt av selvbilde ligger i hvordan kropp man har. Trener du noe overhodet? Begynn med det og slutt med amfen, amf pikk skremmer damene langt vekk. Du trenger ikke engang trene så mye, men 30 min hver kveld på stuegulvet (hoppe tau, steps, abs, planken, hopp-squats hvor du hopper med all kraft på vei opp så du trener både kondis/forbrenning og muskler) eller begynne å gå mer i trapper istedet for heis, spasere eller sykle til jobb istedet for buss osv.

Prøv å trapp ned på bruken av seroquel, jeg tar noen dager innimellom uten og etter de to tre første dagene klarer jeg fint å sovne og går et par uker uten medisin igjen. Da holder toleransen seg stabil så jeg slipper å måtte ta høyere dose og høyere dose (som fører til vektøkning, ikke i små doser).
Vis hele sitatet...
Hei, takk for en liten realitycheck opp i fjeset, var ganske fyrt når jeg skrev tråden istad. Nykternt og kunnskaps rikt svar. I mitt tilfelle får jeg Munchern på 50mg, får lyst på høy karbo junk food, før hadde jeg ikke god kontroll på å beherske disiplinen til å ikke spise dritt . Nå har jeg mer kontroll, men ikke så mye mer. Trener regelmessig på gym, og føler meg mer motivert, sterk, kjekk når jeg trener i Amfetamin rus. Men så mye hjelper det ikke, fått sosial angst og depresjon som varer dagen lang. Tyr da til amf siden det hjelper litt. Syntes det er vanskelig å smile veldig ofte, på grunn av utrygghet og depresjon, Når jeg påtvinger meg selv et smil så ser det så falskt ut og som en psykopat nesten, hehe litt overdrivelse. Smile og god humor og sjarm er nesten essensielt på å få seg fuckfriend/kjæreste, frustrenende. Vil ha stram og fin kropp, mange penere jenter foretrekker det som oftest, da kan selvtilliten bli mye bedre, har vurdert bol, men skal aldri ta den driten fordi det er sakte selvmord og gjør livet 100x verre når du slutter. Når jeg var yngre, var det å få seg et ligg sjeldent et problem. Jeg er en pen ung mann, ikke for å skryte(JANTELOVEN) det hjelper ikke med sosial angst og være en junkie som går på nav. Har også en tendens til å være en "nice guy" det skal jeg slutte med, jeg skal bli mer badboy som jeg var før, og ikke være snill hele tiden. Jaja.