View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, for jeg bryr meg ikke om den.
Vis hele sitatet...
Du bryr deg ikkje om rettsstatlege prinsipp?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det som skjer her er at "Feite-Frank" klager over at han fikk servert en utgått burger på McDonald's.
Dere sitter og sutrer over at det ikke er riktig å servere utgått mat.
Vis hele sitatet...
Nei, igjen demonstrerer du at du ikkje har forstått forutsetninga. Sjølv om du ikkje bryr deg om den bør vi vel kunne forvente at du forstår den?

Poenget er, for å repetere det i pinleg detalj, at om du vert tatt for å røyke hasj er konsekvensen stipulert i lovverket bøter og eventuelt fengsel. Det er ikkje å miste førarretten, om ein ikkje køyrer i rusa tilstand.

Politiet ignorerer det, og hevdar at alle som nyttar hasj ikkje er edruelige. Skulle dei lagt samme standard til grunn for alkohol, kunne dei troppa opp og samla inn førarkort på samtlige puber på lørdager. For i utgangspunktet skal regelen vere rusmiddelnøytral.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er selvsagt riktig, men jeg sitter her borte og ler over ironien i at "Feite-Frank" er misfornøyd med McDonald's maten.
Vis hele sitatet...
Så ein har altså ingen grunn til å klage over at dei som skal oppretthalde lov og orden ignorerer lovverket slik det passar dei?

Du er klar over at du med det fråseier deg klagerett over alt som måtte angå deg sjølv og? Vraka verkstaden bilen din, og nekter å gi deg erstatning? Synd, men det burde du skjønt kunne skje når du valgte det verkstedet!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At dere tar det så alt for alvorlig og føler for å skrive lange paragrafer om lovverk etc. viser jo bare at dere ikke har fostått hva jeg sa uansett.
Vis hele sitatet...
Nei, det demonstrerer at du ikkje evner å ta ein prinsipiell debatt. Og at du er idiot nok til å skrive at du ikkje bryr deg om rettsstatlege prinsipp gjer strengt tatt at du burdeholde deg til helvete borte fra prinsipielle diskusjoner om nettopp rettsstatlege prinsipp. Du har ingenting å bidra med, utover repetisjoner av ... at du ikkje bryr deg, Neptunia. For ja, argumentasjonen din er identisk i andre tråder.