View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av triplus Vis innlegg
"Mengden på 2.5 gram hadde aldri blitt brukt opp i løpet av en kort periode, en slik mengde med bruken min det siste året ville holdt ut året minst."
Vis hele sitatet...
Her innrømmer du jo at du har røyket det siste året, hvordan du ikke forstår at snuten tolker det som jevnlig bruk skal ikke jeg legge meg opp i.

Ser at jeg nok skulle byttet ut "grunnleggende lovverk" med "dagens praksis". Synes ikke det er verken logisk eller rettferdig, men det er dessverre sånn det fungerer. Går personlig og venter på at en eller annen rik drittunge skal bli busta og kjøre en sak lik din til høyesterett, det hadde vært utrolig spennende.

Det at du tror at det er smart å røyke på offentlige steder som ligger så bortgjemt at det automatisk blir suspekt å henge der sier også litt. At skolen er under ombygging gjør det jo bare enda mer relevant for politiet å undersøke hvorfor dere oppholder dere der, tyveri av verktøy fra byggeplasser og hærverk på skoler er for eksempel ganske vanlig.

Uansett har du min sympati, men prøv å røyke i skogen, midt i gata eller hjemme neste gang. Samtlige er tryggere alternativer. Skal du absolutt røyke ved barnehager, skoler, bak butikker osv. igjen, så sitt et sted med litt utsyn, ha piecen i hånda og spis eller kast den mens du trør jointen ned i bakken om noen kommer. Er du alene kan du si du har grått pga. et dødsfall, lider av søvnmangel eller allergi. Så lenge du fremfører historien med et snev av troverdighet og generelt oppfører deg som en "vanlig borger" og ikke en vettskremt stoner så bør det gå greit.

Lykke til med å få lappen tilbake, virkelig!