View Single Post
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
536
Begynte å eksperimentere med rusmidler ca. sent i april i 2018. Begynte med grønt. Hadde akkurat mista en nær bekjent, og trengte noe å fordrive tiden med i sommerferien. Røyka en god del i fjord, men nå for tiden er det kanskje en gang i måneden maks. Noen måneder etterpå prøvde jeg LSD etter å ha lest at hvordan det gir folk et nytt syn på livet. En av de beste opplevelsene jeg har hatt. Etter dette begynte jeg å røyke sigaretter.

Deretter begynte jeg med brunt, siden det var mye billigere. Er ikke stor fan av sativa, og har bare komt borti indica brunt, så det passet bedre for meg. Hadde en måned hvor jeg experimenterte med xanax, men bestemte meg for å slutte siden jeg innså at jeg kom til å bli avhengig om jeg fortsatte. Etter dette slutta jeg med røyk, og begynte å snuse. På slutten av året fikk jeg kjøpt meg noe knallgod MDMA av en av dealerne mine. Desidert det beste jeg noen gang har prøvd. Tok 100mg, og tok 100mg igjen tre uker etter (vet jeg burde venta, men bestemte meg for å ta en pause på 3-4 måneder etter.

Nå for tiden sliter jeg egentlig bare med snusavhengighet. Skulle gjerne prøvd sopp og DMT, men har ingen anelse hvordan jeg skal skaffe DMT, og alle plukkestedene jeg kjenner til blir alltid raida tidlig i sesongen, så fikk ikke skaffa noe.