View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg setter stor pris på engasjementet ditt @krystallkongen Jeg har respekt for at andre bruker av sin tid og kapasitet til å komme med synspunkter og hjelp på nettfora.

Jeg har prøvd med 150mg Tramadol depot på ettermiddagen, men den dosen klarte ikke å jevne ut RLS-ubehagelighetene. Jeg har ikke prøvd varianten du nevner, men det virker interessant. Her må jeg høre hva legen sier.

Fra jeg tar depotkapselen, til jeg merker effekt, går det et par timer. Effekten er ganske liten, og har da fortsatt ubehageligheter i armer og bein. Kanskje mest i armer. 5 timer etter inntak kjenner jeg mer effekt, og symptomene avtar helt. Merker også at jeg blir sløv, og at hodet kjennes merkelig på en ubehagelig måte. Det er nok ruspåvirkning jeg kjenner her. Jeg kjenner ikke noe stort ønske om å ta medisinen tidligere enn vanlig. Om jeg gjør det, er det i så fall for å slippe unna ubehaget.

Jeg gjør hver morgen noen enkle øvelser for å styrke og holde vedlike de største muskelgruppene. Bruker strikk og egen kroppsvekt til det. Går også en halvtimes tur utendørs hver dag. Spiser forholdsvis sunt, og tar tran og multivitaminer hver dag hele året. Har jevne legge- og ståopp-tider, og legger meg omtrent klokka 21 og våkner rundt klokka 5. Sover ikke spesielt bra, men her spiller nok Tramadol inn.

Alt i alt synes jeg at jeg behandler kropp og sinn bra, ut fra forutsetningene mine. Har desverre alikevel svært dårlig opplevd livskvalitet.