View Single Post
Kaizen's Avatar
Trådstarter
685
Å stille krav til at folk skal greie å argumentere for eigne påstander er doktorgradsnivå...? Seriøst?
Vis hele sitatet...
Egene påstander? Jeg fant en NRK artikkel som jeg synes var interessant. Tenkte andre også ville syntes dette var spennende. Så tenkte å dele den. I og med at jeg hadde en lignende tråd fra tidligere, passet det å legge det til i denne tråden, i stedet for å starte en ny.
I tillegg hadde jeg sett noen nye videoer som er med på å bygge opp om det som skjer, så jeg la med link til disse.
Hva er det jeg påstår ?
Jeg stiller et spørsmål, for å få med andre i tråden.

Dodecha svarer, og fint, en rask kikk på vidoen han linker til gir kjapt svar hva som egentlig skjer her. Og så forteller han litt om sin holding til greia.

Hva kommer du meg ?
Kan du debunke at eg har ein rosa, usynleg einhjørning i garasjen?
Vis hele sitatet...
Håper du skjønner hvorfor jeg komenterer på holdning.
Gjer dei? Gi meg ei kjelde på at dei ser på det som trugsmål.
Vis hele sitatet...
Om du leser linken jeg i utganspunktet postet til på nrk er det akkuratt hva artikellen handler om.

Det er verdt å minne om tittelen på tråden: "Tror du på Bob Lazar?".
Det er ingen som krangler om du påstår at det finst filmer av ting som er uidentifiserte. Ingen. Problemet er at det er ikkje det du impliserer når du drar inn Bob Lazar. Då impliserer du aliens. Når du så i dette innlegget forsøker å rygge så blir det litt latterleg.
Vis hele sitatet...
Virker som du ikke ser forsjellen på å stille spørsmål å komme med en påstand.
Hvor i denne tråden er det du mener jeg impliserer Alien ?

Etter å ha sett litt mer på debunkring av disse ufo videonen får man jo følsen av at pentagon lekker disse videonen av en eller annen grunn.

Og til aluminiumfluorid.
Ja , selfølgelig er det min tokning. Det er litt av poenget med å konversere. Legge frem sin tolkning for å få komentarer for å kunne endre dem om man ser logiske feil.
Gir deg KP for slutten av inlegget.
Det er nettopp målet mitt her, finne ut hva som er fjær og hva som er bevis.
Sist endret av Kaizen; 21. mai 2021 kl. 20:42.