View Single Post
Psykonaut
Trådstarter
224
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kan man ta noe benzo om man får angst på psykedelika eller blir det kræsj?
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke noen spesielle interaksjoner på lsd/sopp og benzo. Den komboen blir kalt en "trip killer" og skal i teorien døyve ned hele trippen din. Det skal nevnes at jeg har lest at dette ikke nødvendigvis vil fungere like bra for alle. Forbigående angst er jo ikke et helt unaturlig fenomen på psykedelika, men man kan få angst uten at dette nødvendigvis trenger og bety at du har en bad trip også. Vist du er bekymret for og få angst eller noe sånt på tripp, så hold deg til lave doser om du absolutt skal prøve. Er du ikke komfertabel med tanken på at sånt kan skje er kanskje ikke dette stoffet helt for deg? Uten at det er min sak og legge meg opp i! Jeg ville droppet benzoen og heller prøvd meg litt frem var jeg deg. Start evt på 75-100ug, få litt feelinga på det. Som skrevet tidligere skal det ganske mye til og få en bad trip om man tar forhåndsregler og føler alle triks i boka! Spesielt på lave doser! Men en kort oppsummering på det egentlige spørsmålet ditt! Ja, du kan ta benzo og det vil mest sannsynlig roe ned en bad trip, MEN det er ingen garanti for at det vil fungere, så ikke belaglegg trippen din på det!