View Single Post
Clean x pepprer
KongPepper's Avatar
20
Legalisering av amfetamin kan ikke gjennomføres, fordi standaren på psykisk helse i 2019 er skremmende, og når du får et stoff som kan få deg til å føre deg mektigere en alt på jord, hva skjer da? Utfallet er ihvertfall ikke positivt vendt. Cannabis derimot, det kan jeg være enig i. Vedder på at 75% av alle som bruker hard drugs prøvde cannabis først, og at de da følte at de"pushet" grensen såpass at de tenkte bare "jaja, narkotika er bare noe gamlingene sier er farlig". Er det ikke ulovlig, blir det også mindre interesse blant "svake i samfunnet" om man kan si det på den måten.

Jeg legger ved en quote fra en annen thread som er sånn som jeg ser det:

Sitat av KongPepper Vis innlegg
Amfetamin, ja hva skal man si? Djevelens gave til menneskeheten. Beste rusen som er å oppdrive på planet earth til en rimelig sum, der du heller betaler med fysiske og psykiske skader.

Det er jo med amfetamin som med alt annet, alt med måte. Drikke for mye vann er farlig, sprit er farlig og sigaretter er farlig. Viss man klarer å kontrollere bruken så man kan ta en kveld på byen å dra nachspielet til klokka 7 lørdag morgen en gang i ny og ne så er det jo helt kanon.

Problemet er bare at når du først har prøvd det en gang, så får du gjerne lyst på det en gang til (spesielt på fylla for mange) og ender som regel da opp med å skaffe noe. Deretter blir det obligatorisk å skaffe speed før du skal på fest, og til slutt så ser du på det å dra en liner en helt vanlig helg hjemme i sofaen på samme måte som å ta en pils.

Normaliseringen av stoffet i hjernen gjør at du tar det desto oftere, og i prosessen så mister du mer og mer fornuft og dropper heller en kveld på byen med the boys og sitter heller hjemme å er grisespeeda.

Dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle. Men det er jo faktisk en grunn til at det er ulovlig

Men for all del, du får ingen rus som er så intens å good feel som en heftig tur på peppern, spesielt viss du kan lande på en neve xanax eller valium så man skipper nedturen.


Oppsiktsvekkende hvor mange på dette forumet som er nysgjerrige på amfetamin og/eller langtidsvirkninger. Har vært åpen om mitt bruk til de nærmeste av kompiser som er clean siden dag 1 (5-6 år siden). Dette føler jeg er en lur ting å gjøre, mtp at de som er clean tenker "klarere" når det kommer til rusmidler.

Personlige tips til folk som ikke har prøvd det før;

Burde jeg prøve det, er det farlig? Nei, ikke gjør det. Det kan gå bra, det kan gå skikkelig rævva.

Jeg SKAL ta amfetamin, tips? Vær forsiktig med doseringer, pass på å få i deg næring (yoghurt er konge) eller annen næringsrik mat som foreksempel fisk. Og når du først skal dra det så langt at du skal speede deg emn deg på med en neve benzos så du slipper den rævva nedturen. Men som tidligere nevnt; DO NOT TRY IT
Vis hele sitatet...