View Single Post
Sitat av hobbyknarker Vis innlegg
For jeg har begynt å slite mer og mer på skolen. Faller hele tiden ut av fokus i timene, Sliter med å sitte stille i stolen, er glømsk og har fått prøve rita av en kamerat tidliger og da ble jeg mye roliger og det var enkler og jobbe kontinuerlig med en oppgave
Vis hele sitatet...
Sitat av hobbyknarker Vis innlegg
vill ikke nødvendigvis ha rita for skolearbeid hvis du skjønner men har tenkt på å prøve md
Vis hele sitatet...
Sitat av hobbyknarker Vis innlegg
fordi går på en fakka skole som setter masse elever på pissings av en eller annen grunn
Vis hele sitatet...
Sitat av hobbyknarker Vis innlegg
Tror du overanalyserer brukernavnet mitt. Det er tross alt bare et brukernavn
Vis hele sitatet...
Er du helt ærlig her? Du sier du sliter masse på skolen, men vil nødvendigvis ikke ha Ritalinen til skolearbeid? Samtidig så går du på urinprøver på skolen din "helt ut av det blå" og har "Hobbyknarker" som brukernavn. Dette rimer ikke helt ass, ikke i det hele tatt faktisk.

Jeg av alle har en ganske god forståelse for behovet for å ruse seg nå og da, men vist det du sier om at du sliter på skolen er sant og du virkelig mener at du har ADD er sant, så burde du kanskje vurdere å ta det litt mer seriøst. Ritalin vil ikke hjelpe deg på skolen om du driver å ruser deg på dem hele tiden i stede for å bruke dem sånn du skal, så her må du nesten velge selv hva som er viktigst.

Helt ærlig så tror jeg ikke du har ADD, men er gira på å få noe på resept som du kan ruse deg på. Jeg tror heller ikke noe på at du er på urinprøver sånn helt uten grunn. Men hva vet vel jeg... Gir faen gjør jeg også. Er det kun rus du er ute etter så si ritalin ikke fungerer og kanskje du er griseheldig å får medisiner som inneholder Deksamfetamin (Evelanse, Metamina og Attentin) Mye heftigere rus. Dette er noe jeg dog ikke anbefaler deg å gjøre, for jeg tror ikke du helt vet hva du driver med enda.