View Single Post
Sitat av king123 Vis innlegg
Takker for et langt og utfyllende svar Makkamann124!

Har vist han tråden og for meg virker det som han har tatt poenget! Så tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til og skrive et såpass langt og utfyllende svar!

Oppdatering: Dem har merka på jobben hans at han ikke har vært helt som han burde være, så han har fått "permisjon" fram til torsdag om han virkelig vil beholde jobben og kutte ut rusen.
Både han og arbeidsgiver vil gå igjennom om det er verdt og beholde han i stillingen han har, for dem er veldig avhengig av og ha han der, da det er en såpass liten bedrift.

Så jeg krysser fingra for at alt ordner seg til torsdag!

Tusen takk igjen Makkamann124! Både ifra meg og han!
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig.

For han sin egen del burde han være glad de har oppdaget han og at folk tydligvis kan se det lett om han er ruset. Hadde han ikke blitt oppdaget, ville han nok fortsatt. Så faktisk burde han være veldig lettet nå som fikk seg et "slag i trynet" så fort.
Det er oss som ingen legger merke til, som ofte ender med daglig bruk. (utenom de rush chaserne som ikke lever for noe annet da).

Håper han tar lærdom av dette. Mister han jobben... da er det så utrolig lett og gi f*** i mye, har sett det så mange ganger i min omkrets. Jobb er VIKTIG! og en ordentlig dame som ikke driver med noe.

Dere får bare hjelpe hverandre. Tenk at dere sparer penger, kroppen/hodet og at risikoen for å bli tatt er der hele tiden. Uansett hva dere velger å gjøre videre, lykke til!