View Single Post
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Kommer helt an på hvor godt det vil merkes på øynene hans. Får han digre pupiller er det litt avslørende. Spesielt hvis han har lyse øyne. Er derimot veldig vanskelig å se det på noen som har veldig mørke øyne.

Angående oppførsel, så nei. Er flere enn du tror som tar seg en stripe før jobb. Og det skal gå bra å få sove på kvelden, med mindre der er mye meth i speeden. Er umulig å vite at det er 68% amfetamin uten å ha testet det på lab, så det er bare tøys. Om han skal fortsette med dette, er det ganske enkelt å få seg en resept på feks seroquel for å få sove. Det er det beste for å ta knekken på amfetaminrusen og bli trøtt. Xanor er jo mer avhengighetsskapende og mye er farlig enn amfetamin, så det synes jeg var et dårlig forslag.

Lykke til, men si til vennen din at dette er uklokt.

Og forresten, ja, han kommer til å være speeda i minst 8 timer. Antageligvis hele dagen. Roer seg nok mot kvelden. Har han godt sovehjerte er det ikke noe problem å få sove uten innsovningsmidler, men det er veldig individuelt.
Vis hele sitatet...
det var det første jeg sa til han, han har aldri tatt noen form for narkotika før, ifølge han selv, selvfølgelig...

Xanor var kanskje en dum idee. Men om han får et par stker av meg tviler jeg på at han blir avhengig? Hva med rivotril? Burde jeg heller gi han det? eller skal jeg bare holde meg unna?

Fant ut nå at han hadde tatt mer hjemme, hvor mye vet jeg ikke. Så det med at han ville bli mer effektiv og våken på jobben tviler jeg på nå..

kanskje det beste er og bare la han lære det på den harde veien, tviler på at han sovner i natt.. men det har han kunn seg selv og takke.

Uff er ikke så lett og se på at han ødelegger seg selv heller :/