View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Huff, turisthelvete i Egypt/Tyrkia og et par vestlige land er ikke gjennomsnittlig bereist lenger..

.. vel, det positive er at du har veldig, veldig mange interessante, nydelige steder igjen å dra til. Alle sammen faktisk
Vis hele sitatet...
Kverulanten i meg vil påpeke at jeg uttrykker meg "bl.a." ;p Samtidig skal det nevnes at begge ørkenlandene hadde "fredstider" da jeg var der (Riktignok generelle "turistplasser" jeg dro til der).

Men hey, kjør på, om noen har anbefalinger å komme med er ikke jeg den til å stå i veien. Mine interesser innebefatter å henge med kompiser, se film, ta en pils eller fem, fotball, gaming, min bedre halvdel og bøker. Minimalt med utelivsglede (Gidder ikke stå og hoppe til dunk-dunk til langt på natt og hive innpå ymse drinker med alle regnbuens farger og whatnot), null shoppingglede, null "severdighetsglede" (Frihetsgudinnen, kinesiske mur, Taj Mahal etc), null "kulturell glede" (Teater, dans og musikk, lokale framføringer av merkelig natur etc), ja generelt lite hverdagsgleder.

Om noen har tenkt å foreslå England skal jeg dit neste helg, i fotballtursammenheng. Men om andre forslag skulle komme skal jeg ikke skyte de ned med det første.