View Single Post
Stop Watching Us
Futurologist's Avatar
35
Sitat av burkie Vis innlegg
For meg virker dette som totalt bortkastet tid. Alle prater så stort og godt om "reise rundt i verda og oppleva verda"
Vis hele sitatet...
Folk har ulike meninger, det er klart. Jeg er fundamentalt uenig med det du sier i innlegget ditt. Jeg forstår veldig godt tankegangen og kan være enig i at den beste og tryggeste fremgangsmåten er å skaffe seg en stabil inntekt før man reiser rundt for å oppleve verden.

Det du også må tenke på er at for mange handler det vel så mye om å få oppleve seg selv. Hvis et individ ønsker å flytte til Australia, kjøpe en bil for å reise rundt og leve billig i noen måneder -- so be it. Vedkommende kommer til å lære masse om seg selv, bli kjent med mange nye mennesker og skape drøssevis av minner. Mange som reiser på slike reiser får inntrykk som kan være med å påvirke viktige avgjørelser videre i livet.

Til trådstarter: Følg magefølelsen din. Hvis du har mulighet til å ta deg en pause fra A4-arket som du sier, gjør det. Du burde gå mange runder med deg selv i forhold til hvor du vil reise. Hva ønsker du å få ut av reisen? Er du flink i engelsk og ønsker å bli bedre er Canada/USA/Australia gode alternativer.

Når alt kommer til alt er det opp til deg. Lykke til!