View Single Post
Ja vi får håpe for familien at saken blir løst og at de skyldige får sin straff slik at familien kan få fred.

Det er vanskelig om ikke umulig for oss vanlige folk å vurdere kvaliteten på arbeidet til politiet i denne saken. Både fordi politiet sikkert er temmelig selektive med hvilken informasjon de går ut offentlig med og fordi det man kan se fra utsiden objektivt sett kanskje ikke styrker troen på Hr Hagen er involvert. Eller det er nå slik jeg tolker det jeg har lest. Føler det politiet har sluppet har vært info som kun gir grobunn for mer spekulasjoner og da de arresterte Hagen tok det ikke veldig lang tid før de måtte slippe mannen.

Er det noen åsted som har hatt samme trøkken med etterforskere som i denne saken? De har gått gjennom bolig, bil, hytter og alt gjentatte ganger. Og måtte ikke gamlingen flytte ut en periode fordi de skulle bruke ennå mer tid på å undersøke boligen? Det kan vel ikke være noen funn av betydning, for da ville vel gamlingen blitt satt i varetekt i en så alvorlig sak?

Veldig rart at den høye summen på 10 mill ikke har fått noen til snakke? Om noen vet noe, har hørt rykter eller har mistanker så ville kanskje selv de mest lojale slenge inn et tips, for om tipset fører frem så er de jo plutselig veldig rike og kan leve ubekymret resten av livet.

Jaja nei en får virkelig håpe saken blir løst. Det må være veldig vondt for familien dette her. Og det kan jo fort bli både mistenksomhet og vondt blod i mellom de som er igjen når denne saken drar ut i tid.

@aoakn javel men er det av noen som helst betydning om han kryptomannen henger her eller ei? Tenker du han står bak? Som hevn for at Hagen ikke ville leke med ham? En bortføring ville gi ham masse kryptopenger som han kunne spekulert med? Jeg skjønner ikke hvorfor du drar inn dette forumet? Selv sa du jo at freak er mainstream. Ja kanskje er han her, eller var her. Men hva har det med Hagen forsvinningen å gjøre?
Sist endret av _abc_; 24. juni 2021 kl. 20:17.