View Single Post
Har mottatt inkassovarsel fra Svea (orginalfaktura: Chili Mobil)

Saken:

20. aug: Bestiller abo. hos Chili Mobil

24. aug: Sender dem en mail og ber om at de må vente med å aktivere abonnementet, da jeg er på reise. (Ikke mottatt noe SIM-kort)

26. aug: Ingen svar på mailen. Abo. blir aktivert og jeg mister alle tele-funksjoner. Ikke mottatt SIM-kort ifølge samboer som er hjemme.

29. aug: Endrer abo. til OneCall. Får fungerende abo. ila. 1-2 dager.

6. sept: Mottar faktura for 2 måneders forbruk hos Chili Mobil. Jeg sender dem en mail og ber dem slette fakturaen, ettersom jeg var uten tlf-muligheter i én uke pga. dem og aldri har mottatt noe SIM-kort.

20. okt: 2 måneder (!) etter jeg tok kontakt for første gang får jeg mitt første svar fra Chili Mobil:
Så snart bestillingen er registrert er også porteringstidspunktet bestemt. Vi sender SIM-kort til folkeregistrert postadresse allerede dagen etter bestillingen.
Send oss ditt kunde- eller mobilnummer, så skal vi se nærmere på saken.
Vis hele sitatet...
Kundenummer har jeg aldri mottatt, og mobilnummeret mitt må de da ha når de har mitt fulle navn! Blir oppgitt, og svarte dem ikke.

23: jan (!) 2018: Mottar inkassovarsel i postkassen.


Føler ikke det er rett at jeg må betale for dette da jeg ikke har fått det jeg bestilte, og bare har hatt trøbbel. Var uten tlf-muligheter i 1 uke og mottok aldri noe SIM-kort.

Noen som har noe erfaring med slike ting? Er det noen steder jeg kan klage dette inn? Eller har jeg ikke noe sak her?