View Single Post
Jeg har tatt urinprøve to ganger - og begge gangene var jeg redd for å få utslag. Jeg røyker ikke lenger, og på den tiden røyket jeg kanskje et par ganger i måneden på det meste.

Første prøven hadde jeg ikke røyket på 14-dager. Drakk masse vann før prøven, farget urinen med b12 og det gikk fint. Ettersom jeg var engstelig prøvde jeg også "kjerringrådet" å drikke to spiseskjeer zalo noen timer før prøven. Ikke gjør dette, det kan være farlig - det hjelper sannsynligvis ikke.

Andre gangen hadde jeg røyket senest to dager før prøven (jeg trodde jeg skulle få et forvarsel minst to uker før prøven, men de ringte dagen etter jeg hadde hatt en helg hvor det gikk med ca 2g). Her var jeg mer desperat!
Chugga ned med vann gjennom hele dagen, farga urinen med b12 og svelget 2x aspirin med to timers mellomrom tre ganger. Siste 2x aspirin to timer før prøven. Denne gikk så vidt! ...han som sjekket urinen sa han nesten skulle til å spørre om jeg likte å ta meg en blås, ettersom det tok så lang tid før han fikk svar på thc'n. Passa godt på at hverken første eller siste stråle av urinen havna i begeret, da jeg hadde lest at dette var mer "urent" enn hovedstråla.

Dette funka for meg - men om zalo eller aspirin i det hele tatt hjalp vet jeg jo ikke. Både zalo og aspirin er skadelig i for store mengder. Viktig å få med seg at det heller ikke var noen mistanke om at jeg hadde røyket (noensinne), da begge prøvene var i en annen forbindelse.

Hadde jeg pisset dagen etter uten dette, ville jeg jo selfølgelig ha fått utslag- så det var jo ikke ute av kroppen.