View Single Post
off topic: er ny hær så må bare spørre.. kan administratorer endre på overskriften min evt. texten? (kalte innlegget hasj såvidt jeg husker, men jeg skjønner at selve ordet hasj var en dårlig beskrivelse av inlegget.)

men takk for svar da, forstår det sånn at det egentlig ikke er noen måter som er garantert til å funke. men noen med en uvanlig kropp oppbyggelse (kan vi vel kalle det) kan evt. komme seg gjennom?

Sitat av Dodecha Vis innlegg
i et laboratorium vil de også teste for kreatinnivå, noe kroppen skiller ut hele tiden. Er urinen vannet ut vil kreatinnivåene være lave og du blir bedt om å ta en ny prøve.
Vis hele sitatet...
hva vist man "overdoser" på kreatin og blander det inn med vannet du drikker, vil ikke noe bli løst ut i urinet eller blir det tatt opp som næring til kroppen? (er jo lett å få tak i kreatin, er bare å dra på butikken eller over grensa å kjøpe seg en tønne.. det brukes jo for trening)

Sitat av Dodecha Vis innlegg
du kan evt lese denne forumtråden der en bruker legger ut om sin erfaring med det.
Vis hele sitatet...
Ser jo at han blander en del salt med det, å det fikk meg jo til å tenke.. hva vis man spiser masse salt mat, har "masse" salt i maten du spiser å rett å slett dehydrerer deg selv, også senere den dagen/dagen etterpå så drikker du masse? blir vel litt likt som å koke vann (fordampe det) også ha nytt vann i... men det kan jo ende opp med at du konsentrerer hasjen som er i kroppen din og gjør bare situasjonen din værre...
Sist endret av xx_Narkoman_xx; 28. april 2017 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.