View Single Post
Er selv positivt innstilt til medisinering ved bruk av cannabis ved f.eks angst og nervøsitet, men husk nå på at ting du kjøper "på gata" her i Norge har du null peiling på hva er. For min del funker Sativa utrolig dårlig når det kommer til angst og slikt, mens indica tar bort all angst og usikkerhet. Har også merket stor forskjell på virkemåte fra strain til strain.

Jeg er derimot sterk motstander av å møte opp på jobb-intervju ruset, uansett hva det måtte være du er ruset på! Hjelper ikke at du bare har tatt deg ett par trekk, du er ikke ved dine fulle fem når du møter opp og du er neppe forberedt på hva som kommer til å bli sagt fra verken din side, eller eventuell framtidig arbeidsgiver... Gjør som han over meg sa, ring å spør hva grunnen til at du ikke fikk jobben var og gå derifra, kan jo være at du rettogslett ikke var like kvalifisert som h*n som faktisk fikk jobben?

Og til dere som anbefaler TS til å hive i seg en rivotril for så ta seg ett bøttetrekk: Kan ikke være mye smarte hvis dere faktisk sitter å gir slike tips, rivotril forsterker rusen ytterligere og ett bøttetrekk kan slå ut en person bare har røyket 7-8 ganger før! Stupid is what stupid does?