View Single Post
Coptercat
Trådstarter
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Jeg ønsker seriøst å kunne skjule tråder på forsiden fra et valgt sub-forum... et slags filter kan jo ikke være vanskelig å lage? :S
Vis hele sitatet...
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Seriøst ?.. Hvorfor søker ikke folk bare på laptoper, leser seg litt opp på skjermkort som er bra idag, hvilke intel prosessorer som gjelder og leser litt reviews ? Får jo inn 2-3 tråder om dagen på dette ?! mulig..

Her er en internettside som jeg anbefaler for å sjekke Laptoper dere lurer på om er bra nok; http://www.notebookcheck.net/

Og eller kan dere bruke Http://www.google.com Søke litt rundt.. Prøv å skriv inn Billig+kraftig+game+laptop så får du se.. Etterpå kan du søke på "modellnavn(den du har funnet) + review - eventuelt søke etter den på Notebookcheck som jeg nevnte over!
Vis hele sitatet...
Fordi det kommer hundre og ørti nye skjermkort, prosessorer og standarder i måneden. Det gjør at jeg ikke har tid til å henge med på det. Jeg jobber med et helt annet fagfelt innefor IT, og når jeg kjøper meg en ny pc kanskje hvert 4 år så må jeg sette meg inn i ALT som er nytt for å ikke drite på draget. Da er det lettere å få hjelp av noen som faktisk henger med, og gjør det fordi de liker det.

Googler du på det, så får du så jævlig mye utdatert og dårlig, og gjerne ikke noe som passer til dine behov. Takk likevel for forsøket, og jeg forstår enkelte er lei av 14 nye "jei er fjorten år vil ha bilig og bra pese til å spile cs" i uka, men desperate times call for desperate measures.
Sist endret av connubialis; 9. mai 2012 kl. 19:37.