Tråd: Rasister
View Single Post
Sitat av Sanjar Vis innlegg
Mange har ment og sagt langt verre om noen enn at de er fandens avkom og en korrupt kakerlakk. Denne dommen er politisk, på samme måte som det er politisk at voldtektsmenn går fri med lave eller ingen straffer. Dette er veldig enkelt.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke hvorfor du drar inn voldtekt, men ja, straffenivået er et politisk spørsmål. Hva skulle det ellers være.

Dette er egentlig håpløst. Jeg kan gjerne diskutere ytringsfrihet, som jeg mener media, universiteter og andre instanser burde gjort mer for å ivareta. Helvete, jeg var den eneste jeg kjenner som heiet på Selbekk i 2006 (veldig ukvinnelig av meg, ikke sant?). Klarte å ødelegge et helt juleselskap med den holdningen. Vi kan diskutere urettferdighet i straffesystemet, vi kan diskutere problematiske sider ved islam og vi kan diskutere innvandring.

Det du derimot gjør, er å komme inn i en tråd som handler om rasisme, og forsvare det. Ikke forsvare din rett til å være innvandringskritisk uten å bli kalt rasist, men rett og slett din rett til å være rasist. I tillegg avskriver du alle dine meddebattanter som mer eller mindre ikke meningsberettigede fordi vi ikke er rasister, homofobe, høyreorienterte, tradisjonalister, og i mitt tilfelle ikke en gang en mann. Vet ikke hvorfor jeg gadd.