Tråd: Rasister
View Single Post
Jeg er i samme båt som deg, trådstarter. Alle innvandrere er "muslimske jævler som bare er ute etter trygda vår." Og når det kommer i nyhetene om vold eller voldtekt " der har du prisen for og huse våre nye kjære landsmenn". Det er flaut og det er kvalmende. Av og til sier hun piss bare fordi hun ser at jeg reagerer. Jeg kan ikke gå i butikken med henne engang, for om vi er uheldige er det en av utenlandsk opprinnelse i kassa, og om han ikke snakker flytende Norsk kommer hun til og kommentere det... Og er det ille presterer hun lett og si "se til helvette og lær deg norsk" før hun dumper alt og forlater butikken. Det er fint lite du kan si for og endre dem. Det beste du kan gjøre er og avslutte dialogen og si dette hatet gidder jeg ikke være en del av. Det har hjulpet for meg. Det har IKKE endret meningen hennes, men hun vet at hun blir alene om hun ikke tar til seg aevarslen jeg gir.

En dag kommer hun til og bli holdt igjen, og da kommer ikke jeg til og prøve og snakke henne ut av noe, og det har jeg sagt klart og tydelig ifra om.