View Single Post
Hypotetisk bedrager
Btyven's Avatar
Trådstarter
184
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Hehe, synes at du i all hovedsak besvarte alt jeg kunne funnet på å spurt om i det innlegget, så bra skrevet! Vil tro du og klarte å gi selve serien litt mer troverdighet, ihvertfall i mine øyne.

Er det et stort nettverk av nordmenn, som holder på som du gjorde, idag? Du kan vell omtales som en bakmann og du har vell sikkert en anelse hvor omfattende det er nå til dags?


Sporer vell helt av nå og dette besvarer du vell sikkert i episoden, men folk blir jo nysgjerrig. Håper den lovlydige stien behandler deg godt og all lykke videre!
Vis hele sitatet...
Hehe, jo takk! Jeg burde vel kanskje egentlig startet en tråd når jeg først var i kontakt med dem og oppdatert underveis, men jeg kom aldri så langt.

Jeg leverte i all hovedsak til to ulike litauiske gjenger. Du kan vel si det slik at antallet personer som har norsk pass og utfører bestillinger fra dem er særdeles begrenset, og kan vel høyst sannsynlig telles på en hånd. De har riktignok massevis av sine egne landsmenn som gjør tilsvarende jobber da...

Jo takk, nå har jeg eget firma som driver med det stikk motsatte, verdisikring av kjøretøy, så kan jo si jeg fremdeles er i bransjen, bare på andre siden Har fått vite at min episode blir episode nr. 1 i sesong 6, som starter på MAX i midten av januar ca. Sist jeg pratet med dem var ikke den eksakte datoen bestemt ennå