Tråd: bruk av MDMA
View Single Post
Det er helt vanlig å få halliser på molly når man har tatt for mye, selv på en dose som er passe kan man få små halliser av, særlig på nedturen. Hallisene på store doser molly er sånn du beskriver, at man ser personer og ting som ikke er der (i motsetning til de klassiske psykedeliske stoffene der ting som man normalt ser ser veldig annerledes ut, som regel)

Som sagt så er dette en altfor stor dose for deg på en kveld.
Jeg har rullet mange ganer å jeg overstiger sjeldent 250mg på en kveld (max 300) å jeg veier langt over 90kg!. Tommeltott regel er 1,5 - 2mg pr. Kilo kroppsvekt, som for deg blir rundt 100 - 140mg i ett dropp med en redose i løpet av kvelden som er på halvparten av det du tok først.

En annen ting å tenke på også er at folk er ikke like, noen er mye mer følsomme enn andre på visse stoffer.
Jeg f.eks ruller så hele ansiktet mitt vrenger seg når det peeker på 150mg god molly(altså ruller helt sinnsykt), mens noen av de jeg ruller med tar 170mg å veier bare to tredeler av det jeg veier, å ruller langt fra like hardt som jeg gjør.

Støtter også det SpiritLion på at du er litt for ung for å rulle, jeg ville ventet noen få år ihvertfall... Om ikke annet så ikke ta molly flere ganger enn 4 ganger i året, det gjelder uansett hvor gammel du er (3 mnd mellom vær gang) og hold deg til en forsvalig dose. Jeg tror ikke dette er stimulantpsykose som Seroto9n nevner, men med store doser molly så kan det fort skje. Kjenner folk som har blidt sendt rett på psykiatrisk av alt for store doser med molly, og etter som de forteller så er ikke det noe morsomt i det hele tatt for å si det på den måten...

Take care man! Stay safe
Sist endret av Alge; 11. januar 2017 kl. 23:58.