Tråd: Sanna Marin
View Single Post
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Kom til å tenke på Sanna Marin (som så fint ble omtalt som en hore her i tråden) da jeg leste om dette forslaget/vedtaket
angående bekledning for kvinner i politikken/offentlige verv i Missouri.

Greit med en kleskodeks forsåvidt, men at de skal/burde dekke seg til smaker litt dårlig litt dårlig syns jeg.

(Linken går til VG)
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Dette gjelder både for kvinner og menn. Når det gjelder kleskoder i foreliggende sak - så er dette helt ved sine fulle fem. Vi snakker om offentlige mennesker - folkevalgte som skal representere meg og deg. Anstendighet både i oppførsel og klesveien er noe en følgelig må forvente.

Når det kommer til Sanna Martin - så er det heller ikke at hun fester og danser som er hovedproblemet, men at summen av handlingene hennes viser dårlig dømmekraft, se bla. https://www.thesun.ie/news/9296590/s...rime-minister/

Se for dere - at Joe Biden eller Støre sine venner ta et slik bildet i statministerens bolig betalt av dine og mine skattepenger. Dette + alt det viser at hun har dårlig dømmekraft. Dette er det lille vi har sett, da kan du tenke deg alt som ikke har blitt offentliggjort.

Men det går vel greit - så lenge det er en kvinne, eller?