View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Er det sånn at du ikke klarer å innta speed på andre måter enn IV? Sånn var det hvertfall med den ene vennen min. Det ble fuckings aldri inntatt på andre måter enn med nål, og det virket som om vedkomne ble kvalm av tanken på noe annet. Det er veldig trist, og h*n var ikke fungerende. Det har nok formet mitt syn på skyting greit mye, men ikke på den måten at jeg ser ned på det. Jeg er ikke bedre fordi jeg ikke har injisert, jeg er bare heldigere som ikke tok det dårlige valget.
Vis hele sitatet...
Er på tur ned her, så svarer bare på den delen av innlegget som var direkte myntet mot meg. Du virker oppegående nok, det skal du ha, og jeg setter alltid pris på all salgs form for oppmerksomhet.


Om jeg tar det på andre måter eller ikke? Joda, det kan jeg godt men det kommer litt an på hvor nær jeg har injiseringen i den fasen. Jeg har definitivt vært der at jeg takker nei til en gratis stripe dersom jeg ikke har utstyr med meg, noe som jeg huskert sjokkerte en kompis av meg en gang i tiden. Men for min del blir det ikke slik for evig og alltid. Hvis jeg tar en god pause, så kan jeg godt sprute en hekto amf i rumpa uten at jeg savner nåla noe særlig. Særlig om jeg har fått avstand til det, vært på en av mine lange nyktre perioder med behandling og annet fokus. Men på et eller annet tidspunkt så pleier jeg å komme dit at jeg er stiv i musklene, får ikke sove, har angst og alt der dritt, noe som flere ganger har ført meg mot benzodiazepiner. jeg har etter hvert funnet ut at jeg ikke tåler benzo, siden jeg blir sprøytenarkoman igjen i løpet av en time eller to hver bidige gang. Og når jeg først kjenner hvor mye bedre det er å injisere, ja da blir det å injisere frem til jeg får sepsis, brekker nakken, kræsjer en bil eller noe annet fucka skjer.

Amfetamin og amfetamin IV er to totalt forskjellige vesen.

jeg blir heldigvis ikke så hekta lengre at å skaffe mer amf er førsteprioritet. Men når jeg var yngre var det absolutt slik. Men som jeg har slentret meg gjennom tyveårene og inn i neste fase av livet har jeg på et eller annet vis blitt flinkere til å ikke la det styre livet mitt totalt. Selv om det kan skje, bare jeg holder på lenge nok.


Takk for meg.

Om du skal på apoteket så anbefaler jeg BD Emerald sprøyter. Hold deg unna omnifix. Spør etter en boks 2ml sprøyter og oransje kanyler. Vask fingrene og injeksjonsstedet. Det er de viktigste tingene.

Svensk IV guide? Svært skeptisk

Edit 2:

Det som skjer når du begynner å skyte amfetamin er at du plutselig en dag har favorittprodusenter av kanyler og sprøyter, og du flexer på andre makkafreaks med hvor flink du er til å skyte og hvor gode årer du har. Eller flexer med å spise mat. "Jeg er best, jeg kan dette bedre enn andre fordi jeg har spist en baguett"
Sist endret av TrippyKing; 11. september 2021 kl. 22:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.