View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utenom det er det nok selve skuddet jeg stresser mest for. Tips til hvordan man skal finne årene (har ingen synlige foruten om de på håndleddet), hvor man burde skyte, vinkel og generelt hvordan man gå frem for å treffe? Eventuelt hvordan man vet man har bommet og hva man burde gjøre i det tilfellet? Setter pris på alle svar.
Vis hele sitatet...
Når du etterlater blodprøve hos legen, hvem blodåre pleier de at bruke? Bruk den. Mine er ikke synlige heller , men de er der, jag føler de. Så du må lære deg og føle etter de. Mitt i armen er de oftest store, de er enklare at skyte i. De på handleddet er alt for små. Vinkelen skulle jeg si , at får du plass med ett finger mellom armen og sprøyte så er det helt innafor. Og For eksempel hvis kanyle er ca 12 mm , da hadde jag trykt in halva kanyle eller mer. Da er det dags og sjekke om du er inne i blodåren , genom at trekke svar, da må du ha en teknikk der du drar i pumpen forsiktig uten at nålen rør på sig, hvilket er vanskelig. Hvis det kommer blod , så har du svar, og da er det bare til og begynne og skyte , men gjør det forsiktig , da du kan vare uheldig og miste svaret og amfetamin hamnar utenfor blodåren og det svir , du kjenner det med en gang. Men bruk den tjukkeste blodåren du kan finne da går det enklare. Første gangen jeg satte Amfetamin IV, så stakk jeg selv men så hadde jeg en venn som fikk trekke svar og skyte in dosen. Jeg slet lenge for jeg fikk det til ordentlig. Etter du gjort det mange ganger så blir du proffe og kan begynne og skyte pepperen fort in 👍🏻 Jo en sak til husket jeg nå, blodårer som det ikke vart satt skudd i for , da kan det hende at du får blodsvar/selvsvar så fort du kjørt in nåla, det betyder at man ikke trenger og sjekke svar, da er det bara til att begynne og skyte med en gang. Ett belte rundt armen hjelper , men du får ikke strype blodet, ikke ha beltet for hardt rundt armen. Slepp beltet med en gang du satt skuddet. Jeg bruker ikke belte selv.

Men jeg ikke satt ett skudd amfetamin på litt over 4 år nå. Det var et rent helvete att kutte ut. Om jeg var deg skulle jeg ikke skyte amfetaminet.
Sist endret av Revolver6; 11. september 2021 kl. 19:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.