Tråd: Greencom
View Single Post
Sitat av Cthulhu91 Vis innlegg
Noen som har erfaring eller meninger om gaming PC fra Greencom.no?

Jeg har en veldig dårlig opplevelse med greencom hvor jeg først fikk defekt PC og deretter en PC som var vesentlig forskjellig fra hva jeg hadde bestilt (ikke tilsvarende, men dårligere komponenter enn annonsert). Kundeservicen var håpløs og jeg ventet evigheter på svar uten at vi kom frem til noen løsning.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke er den første som sitter igjen med samme erfaring, så spør derfor hvordan noen aktører kan holde på sånn? Er det fordi det er et enkeltmannsforetak? Jeg hilser egentlig konkurranse velkommen, men vil i fremtiden heller satse på komplett.no eller elkjøp.
Vis hele sitatet...
Hei,
Jeg har litt av det samme problemet. Har bestilt en PC for snart en måneds tid siden. Denne er fortsatt ikke levert, kundeservice er veldig dårlig. Har fått beskjed om at de skal endre på ditt og datt uten noe konkret tilbakemelding til hvilke komponenter de skal endre på pcen (De sier de mangler forskjellige deler til PC'en, men når den ble bestilt var den på lager). Noe estimert ventetid el lignende er det heller ikke å få svar på.

Er det noen fler som har bestilt nå nylig og fortsatt ikke fått PC'en (Rundt Black week?)
Sist endret av dgp; 8. desember 2020 kl. 15:32. Grunn: lagt til informasjon