View Single Post
Sitat av Tobias24 Vis innlegg
Sjokolade er en fjollete måte å spise sopp på, nettop på grunn av at det IKKE FUNKER. ville verken varmebehandla eller fryst organisk psykedelika av frykt for nettop dette. Hadde masse trøfler jeg fryste som mistet all effekt. Ordentlig nedtur. Nei, fersk er tingen. Ikke gi opp, du er reflektert og har ikke engang dyppet tåen nedi. Sopp er ikke overvurdert, du tok bare alt ør lite/ingenting. Prøv igjen! Folk sier litt for lite er bedre enn før mye, her er jeg uenig. Litt av poenget er jo å bli tatt litt på enga, og du er i en alder og i et mindspace jeg vil hevde det er null sjangs før at en litt før kraftig dose gir noen negative effekter. Kjør på.

"Sjokoladesopp"... sier jo seg sjøl.
Vis hele sitatet...
Tørket sopp og trøffler tåler frysing helt fint, og varmen over tid som soppen blir utsatt for etter å ha fått varm sjokolade helt over seg er ikke nevneverdig når man snakker om tap av effekt. De andre som spiste av det fikk tydelig effekt, så det fremstår sannsynlig at det er TS sin naturlige toleranse som er problemet her. Du kan ikke hevde at det er null sjanse for en badtrip, spesielt når du snakker om en nybegynner. Større doseringer kan man alltids prøve seg på senere, det er ikke sånn at hun bare har ett siste forsøk til med sopp.