View Single Post
Kilgore's Avatar
Trådstarter
47
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Du tok nok litt for lite ja. Det du beskriver viser at du var på vei inn i trippen men ikke hadde nok sopp.
Doble dosen så skal du se du «breaker on through to the other side» som de sier i sangen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke godt å si. Etter å ha lest alle svarene her, tror jeg i alle fall at jeg skal ta en ekstra prat med dem jeg fikk soppen av, så får vi se! :-)

Sitat av ReeferBear Vis innlegg
Ville ikke dobblet dosen. Effekt per mengde sopp øker Eksponentielt.

Som flere skriver over kan det være mange årsaker til at du fikk mendre effekt en ventet.

Det kan ha skjedd noe feil da de lagde sjokoladen, mindre sopp i akkurat de sjokoladene du fikk. Mindre potent strain av cubensis, kan varrigere ganske mye mellom cubensis også. Det kan også være stor varriasjon i psykoaktivt innholdt per sopp.

Eller så kan det være at du har en naturlig høy tolleranse for sopp.


Neste gang anbefaler jeg å skaffe ren sopp og spise det rett ned, eller lage te. Sverger selv til å bare spise det som det er

Da kan du foreksempel ta 3 gram. Tar du 4 gram og det viser seg at du fikk mye mindre en du trodde når du spise sjokoladen kan du fort bli ganske intenst :P

Det her blir vell endel repetisjon fra svarene over, men bedre med for mye info en for lite
Vis hele sitatet...
Sikkert mye som kan gå feil. Jeg har ikke hatt noen personlig befatning med sopp selv, så akkurat det rent tekniske hva angår tilberedning og sånn er jeg grønn på. Men det var av samme batch som de jeg fikk dem av tok på fest, og det virka til å slå fint inn for dem. Som sagt, skal ta en ekstra prat med dem. Kan jo hende jeg har misforstått noe?!
Jeg fikk forklart at de hadde tørka, malt opp og målt opp soppen, smelta 70% mørk sjokolade, blanda sammen med soppen og helt over i isbitformer, og avkjølt i kjøleskap.
Nå sa mannen min at den beste måten han selv hadde tatt sopp på var med lemontek. Googla litt, og det ser ut som en gjengs måte å gjøre det på. Kanskje noe å tenke på til neste gang?