View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av daffe Vis innlegg
Nå må folk slappe av. Når man leser poster på Facebook som henger ut folk som har fest hjemme har det faen meg gått for langt.
Vis hele sitatet...
Gitt utviklinga vi ser i Italia, der dei åpenbart ikkje har kontroll på epidemien er eg ikkje så sikker på at det er for strengt tiltak.
Sitat av daffe Vis innlegg
Rart hvordan man skal bry seg med hva alle andre gjør, bur seg selv inne da vel hvis man er så redd.
Vis hele sitatet...
Muligens fordi smitterisikoen i samfunnet har noko å med andre sin oppførsel å gjere. Eg held meg innandørs, og minimerer kontakten med andre. Det vil sei at eg (og mange, mange andre) ofrar noko til beste for alle. Dei som ikkje gjer det øydelegg langt på veg min og andre sin innsats for å hindre smitte. Det irriterer meg - og mange andre. Min vilje til å ofre sosial omgang vert redusert når andre åpenbart ikkje er villige til det.
Sitat av daffe Vis innlegg
Tror når dette er over så ser man at måten det ble gjort på er helt feil.
Vis hele sitatet...
Ah, og den innsikta baserer du på kva? Daffe, den anonyme brukaren på nFF veit betre enn WHO og svært mange som har brukt livet sitt på å forske på epidemier?
Sitat av daffe Vis innlegg
Det positive er at regjerende partier da er historie. Tro om Erna kan stilles for riksrett for å ha ødelagt landets økonomi?
Vis hele sitatet...
Eg har sett ein del teit frå deg, men dette tar strengt tatt kaka. Svaret er åpenbart nei.

Du har over lang tid vist deg fram som konspinut, med eit svært alternativt syn på helse og vitenskap. Dette er endå eit døme på det. Det er strengt tatt ikkje verdt å bruke tid på deg, men samtidig er det viktig at vaset ditt ikkje får stå uimotsagt.