View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Når det gjelder etterbehandlingen av bildene er jeg langt på vei enig, og det har på ingen måte vært et bevist valg å gjøre sola gul. Det var bare det at da var flekkene (rusket på filteret) og det jeg håper er den urolige overflaten på sola kom best til syne, men det kan godt tenkes at det som kommer frem primært, om ikke kun, er støy.
Og jeg er nok over gjennomsnittlig opptatt av detaljer, og jo mer detaljer jo bedre, litt avhengig hva det er bilde av selvfølgelig, er bilder som har for mye detaljer også.
Vis hele sitatet...
Enig at det er lurt å redigere for å frem detaljer. Det som synes i ytterkantene her ser imidlertid litt for symmetrisk ut, så det tror jeg er en slags forvrengning og ikke reelle nyanser dessverre.

Kult uansett! Håper det blir litt heftigere aktivitet der oppe, eller at det er en passasje på gang snart, det er gøy Har ikke peiling på når neste er, men det kan jo googles.

Edit: Se der du, 11. november! https://www.timeanddate.no/formorkel...19-november-11
Sist endret av *pi; 30. april 2019 kl. 17:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.