View Single Post
Derfor man må knekke rutiner..

Jeg tok en snus ofte før frokost, etter frokost, på vei til jobb, 10-12 på jobb, på vei hjem fra jobb, etter middag, etter dusj, etter trening, etter måltid igjen osv.. Mange rutiner som måtte knekkes. Jeg føler forsatt suget og har tenkt flere ganger: er det virkelig verdt det? spare 2 lapper i mnd? føle sug etter snus?

Eneste jeg har gjort er at jeg tok en halv røyk i fylla på vei hjem fra byen, det var nok til at jeg dagen derpå satt og reiv meg i leppa. Dette er det eneste avviket jeg har hatt til nikotin.

Føler meg fresh og merker at jeg er mer stolt, viljestyrken har fått prøve seg og innstillingen er på plass.

Det er LETT å slutte med snus, du må bare være bestemt. I noen situasjoner i livet må du handle istedet for å prate, nå vet du hva du ber velge i denne situasjonen. Slutt med snus.

Jeg er veldig positiv. Skal muligens ha meg 2 uker i utlandet og en svær tatovering på skulderen. Hadde hatt 6-8 k mindre hvis jeg hadde brukt snus. Glad jeg slipper å stable tårn på tårn som Ola Nordmann på tax-free.

heartslava.