View Single Post
Sitat av pickaboo Vis innlegg
Volum informasjonsflyt
Råd : slutt å les nyheter, slutt å se nyheter, dropp sosiale medier, se innom lokalavisen om du MÅ ha fyll.

Vi får tidsnok vite når Venezia har blitt vårt Atlantis.

Personlig føler jeg en enorm befrielse etter å ha lagt nesten alle infokilder døde. Jeg trenger ikke å vite at en båt kantret i India og 50 stk omkom, og det gjør ikke du heller.
Vis hele sitatet...
Du om det. Hva får deg til å tro at du har rett i dine antagelser og at nyheter og sosiale media er tull? Du kan fint mene det altså, men det får være din personlige mening.

Leser selv nyheter, og ja, mye av det er bare tull, men finner en interesse i det. Liker å bruke "www.abcnyheter.no" som hoved norske avis, men leser også "www.dagbladet.no" selv om det er mye tull, men er mye fordi jeg liker å følge med hva som skrives i de norske avisene, dette for å vite hvordan mainstream media i Norge fremstiller saker, og hva de velger/ikke velger å skrive om.

Når det kommer til "ikke-mainstream" media, så liker jeg "www.steigan.no". Når det kommer til engelskspråklige, så er "www.southfront.org" helt fantastisk om man vil følge med på Midtøsten / Afrika / NATO. Liker også veldig godt "America Uncovered" og "China Uncenscored" på YouTube. Tim Pool er også en jeg føler litt på YouTube. Liker ellers å bruke litt tid på "www.vgd.no", da får man gjerne belyst saker fra flere sider.

Nå mener jeg ikke at man må lese nyheter, men jeg liker å følge med, og jeg finner glede i å gjøre det.