View Single Post
Jeg er uenig i at å se f.eks. "skyggemennesker" er noe teng på psykose, jeg har en tendens til å se mennesker i sidesynet mitt når jeg er høy nok på hasj, det er litt som å se på tv, jeg har også en greie med å se masse blinkende lys i utkanten av brillerammen min.

Er jeg høy nok så finner jeg ut at jeg kan kontrollere disse synene, og jeg kan f.eks. forvandle rommet mitt til noe som ser helt "alien" ut. Dette er lettere når jeg har masse led lys rundt meg og på veggene, og derfor bruker jeg å henge opp ledd lys i ulike farger overalt når jeg røyker.

Hva som skjer er så enkelt som at en får tilgang til deler av hjernen, i dette tilfellet persepsjonen, som en normalt sett ikke har tilgang til, og en kan selv styre hvordan denne fungerer. Dette er ikke bare for morroheter, det kan også være svært nyttig til å forandre virkelighetsoppfatningen fra det normale til det ekstraordinære, som aldri snakkes om.

Dette bildet under viser hva jeg opfatter som den perfekte psykedelikabrukeren, han er i mørket, og i mørket har hjernen en tendens til å se interessante mønstre i det som er uklart, og han har julelys og nødbluss på seg for å forsterke effekten av dette, under peaken avfyrer han nødblussen.

Sist endret av Hans Høyhet; 1. desember 2019 kl. 17:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.