View Single Post
Rick skriver innledningsvis at han,i tillegg til leiligheten,også kan bevege seg på et lite område utenfor leiligheten.
Sitter nå selv med fotlenke,en uke er gått av de 36 dagene jeg ble idømt,og ergrer meg over forskjellsbehandlingen av "Jørgen Hattemaker og Kong Salomon".
Har du et hus på 400 kvadratmeter, kan selvsagt hele huset brukes i soningen. Skulle ikke forundre meg om hagen også står til disp.

Min soning startet med at sentralen,eller "faksen" som den tidligere ble kaldt,ble satt i "modus" der jeg måtte bevege meg i "hele" leiligheten.
Hele tiden peip det i "faksen" så bikjene gikk å gjemte seg.

Det bekymret meg,med kun fem timer i uken,til å lufte bikjene,så jeg spurte om jeg kunne lufte de,med lang line fra dørstokken.

Da jeg bor i lavblokk i første etasje,skulle man tro at dette var greit,for jeg hadde ikke trengt å gå ut av døra en gang.Men dengang ei.

For at dette kunne tillates, måtte alle i inngangen skrive under.
Jeg kan altså ikke åpne ytterdøra engang,hvis klokka er over ni.(Da låses denne automatisk).

Vet ikke om det finnes konkrete regler for dette,men håper kontrollen kommer en dag etter ni......
Kommer til å nekte å bryte deres regler,selv for dem. De får gi meg apparatet gjennom vinduet.
Forbannet surt hvis du får lyst å bestille pizza,eller får besøk.

Det er nå Langfredag,og jeg vurderer å drikke meg fra sans og samling,så kan de putte alt av regler, og apparater der de hører hjemme......og meg i et mer egnet avstraffningsanstalt.