View Single Post
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg røyker ALDRI på hverdager, ikke før eller etter skole. Alltid når jeg skal røyke så er dette godt planlagt, (bortsett fra noen søndager at jeg tar en mornings hvis jeg har noe liggende for å bli kvitt fylleangsten/fyllesyken. Altså jeg planlegger en aktivitet i sammenheng. Kanskje har jeg avtalt med en kompis som er alene hjemme å slappe av og paffe på en fredag. Eller stikke på tivoli og røyke. Endel ganger røyker jeg samtidig som jeg drikker for å bli ekstra pærings, men da føler jeg ingen cannabisrus, bare at jeg blir ekstra full. Jeg røyker ca 3/4 helger i måneden.

Burde jeg kutte ned? Eller er dette en fin balanse? Bare så det er sagt foretrekker jeg å stikke ut på fest istedenfor å slappe av med en joint. Så fleste parten av gangen jeg røyker er i forbindelse med fylla.
Takker for tilbakemeldninger og skjenneprekener!
Vis hele sitatet...
Det der er et skoleeksempel på hvordan man BØR legge opp røykinga. Hva du gjør etter du har røyka er opp til deg, selv om noen stoners later til å tro det er det ingen "fasitsvar" (chillen med marley og føle seg spirituelt overlegen uten grunn). Tror godt du kan fortsette uten å ha dårlig samvittighet. kos deg!


*Rulle seg en joint etter en lang dag med forelesninger*
Sist endret av Spesiellgnom; 20. september 2010 kl. 18:37.