Tråd: Min historie.
View Single Post
Sterk historie du deler med oss her, takk for det. Et poeng som kanskje kan være viktig for din egen velvære slik jeg ser det, er å flytte fokus litt vekk fra andre, hvis du skjønner. Du sier du har benyttet den siste tida med å sitte inne og "vente" på reaksjoner fra dama, noe som i praksis fratar deg litt av råderetten over ditt eget liv. Ikke overlat så mye til andre, og bruk den styrken du viser i teksten her til å holde fokus på målet ditt, som jeg har forstått er at ditt liv skal bli bedre. Noen ganger er det beste - som flere andre før meg har nevnt - å bare komme seg unna, prøve å få til en frisk start på en ny plass og et nytt miljø. Engasjer deg i noe som kan bli en rutine og et fast holdepunkt i hverdagen din. Trening er et flott alternativ, enten det er styrketrening eller bare en daglig joggetur til å begynne med. Av egen erfaring merket jeg at å begynne å trene MMA gjorde mye for min personlige motivasjon i livet og mitt forhold til å overkomme hindringer samt å føle en grad av mestring som gjorde at jeg følte meg mye bedre med meg selv.

Jeg ønsker deg oppriktig all lykke til videre med dette, og vil minne deg på at det garantert er mange flere freaks her inne som ønsker deg det samme. Du kan kanskje føle deg helt alene i verden på noen tidspunkter, men vit at det er du aldri.

Stay strong!
-Hedges
Sist endret av Hedges; 3. august 2011 kl. 14:06.