Tråd: Min historie.
View Single Post
Hei freakere. Tenkte jeg skulle dele min historie og hvor jeg har endt opp.

AVARSEL LANGT INNLEGG

Det hele startet vel da jeg var 14år.
Hadde vært å trent med en kompis på trenings studio og dro for å møte en kompis av han. Dette kompisen snakket en del om hasj.
Jeg sa til han at jeg hadde lyst å prøve det en eller annen gang.
Han responderte med at vi kunne jo møte han dagen etter.

Dagen etter dro jeg og kompisen min å møtte han ute i byen.
Han hadde med noe sorting, vi gikk til en litt avside liggende gate og mekka den opp. Ble ikke noe særlig fjern følte jeg selv. Eneste jeg merket var at gatelysene virket litt skarpere.

Det tok vel 2mnd da den samme kompisen min hadde blitt kjent med en ny kar litt lengre opp i gata. Jeg hadde hatt et par år med mye CS-spilling og wow bak meg så tenkte det kunne være greit å møte litt nye folk og lage bekjent skaper. Det var jo også kult å hilse på litt eldre folk.

Da jeg først kom inn i leiligheten dreide alt som om røyking.
De spurte om jeg røyka og jeg svarte at jeg hadde røyka en gang før.
Etter at dem hadde leita lenge etter papir, kom en av de som var der ut av kjøkkenet med en 1.5 colaflaske. De smelta hull, gjorde klar bongen og tok noen strekk hver så ble det min tur.
En av de som var der fylte opp bongen for meg og jeg trakk.
Det tok litt tid og jeg ble sinnsykt stein. Hodene våres var så tunge at vi ikke klarte å sette oss opp. Vi lå der en god stund før vi tilslutt måtte komme oss hjem. Jeg gikk en lang omvei for å gå av rusen.
Det var en mørk slowmotion stemme som maste trodde jeg var psyko, men fant ut at den stammen var meg selv og at det var jeg som styrte den.

Etter denne gangen begynnte jeg å røyke oftere og oftere. Skaffet stadig hasj sammen med venner.
På den tiden der ble jeg diagnosert med ADHD og begynte på concerta.
Vet ikke om det var concertaen eller hasjrøykingen som var skylden, men jeg begynte å skulke skolen mye begrunn av angst. Ga rett og slett faen etterhvert.

Tiden gikk jeg røyket stadig mer og mer. Mange av mine kompiser begynte også å prøve ut hasj på denne tiden. Vi var vel 30stk i klassen og ca 8stk røyket av og til.
Da jeg etter noen år begynte på videregående hadde røykinga tatt helt over. Var alltid noen som hadde med mornings ferdig rulla eller mekka opp på skole bussen. Ble etter kort tid kastet ut av skolen.

Mistet kontakten med mange av mine gamle venner.
Solgte hasj og røyka mye .Angsten ble tilslutt veldig ille.
Eneste jeg klarte å dra til var 2 kompiser som jeg nettopp hadde blitt kjent med. De var like gammel og hadde gått på skolen min.
Gjennom dem ble jeg kjent med han ene sin eldre bror. Han introduserte meg for amfetamin.
Jeg var allerede rimelig ustabil på den tiden og gikk alltid med kniv.
Til slutt klikka det for for meg. Hadde tidligere alltid hatt noen utbrudd i mnd, men dette var annerledes. Ganske brutalt og ble hentet av politiet.

Da jeg hadde sittet en stund på glatt celle fikk jeg bekjed om at jeg skulle på instutisjon.Bestemte meg for å slutte med amfetamin, men røyket fortsatt hasj i ny og ned på instutisjonen. Jeg hadde del veldig bra der. Gikk på skole, hadde lite sosial angst. Fant dama mi som jeg elsker over alt på jord. Hun fikk meg til å slutte med hasj og sammen sluttet vi også med vanlig røyk.
Jeg så utrolig lyst på framtiden og viste hvor jeg skulle å hva jeg ville bli.

Etter et år fikk jeg flytte i egen leilighet.
Jeg søkte også på en linje på skolen jeg overhode ikke ville gå så jeg kunne gå på samme skole som kjæresten min.
Hun bodde under en annen institusjon og hadde ikke mye fritid. Fikk vel møtt hverandre noen ganger i uka. Derfor var dette hvert det for meg får å få ekstra tid med henne. Vi var ekstremt forelsket i hverandre.

Trente mye da og det hadde jeg alltid gjort. Det var en måte for meg å bekjempe angst på og gi bedre selvfølelse.
Ifra jeg var 14år hadde jeg lest om steroider nesten daglig. Å hadde en plan at jeg skulle ta det da jeg ble eldre. Begynte da på en testo p kur. 350mg EW
Elsker følelsen testosteron ga meg. Var kongen.

Da jeg begynte etterhvert selv å selge steroider.
Hadde kontakt rett til fabrikk(underground). Hadde varer og priser som slo omtrent alle.
Tjente rundt 40 000 i uka. Livet var konge. Jeg hadde lite motivasjon på skolen og tenkte ikke så mye på framtiden. Trodde pengene jeg hadde kunne fikse alt. Skulket også mye så jeg skulle rekke å gjøre ferdig bestillinger.

Brukte også en mye steroider og relaterte preparater på den tiden.
EKSTREMT MYE.

(testo e, deca-nandrolon, turinabol, dianabol, wintrol, arimidex, hcg pregnyl, T3, yohombine, clenbuterol, GHRP-6, grf, nolvadex, clomid, melanotan 2.)

Alt dette var i en og samme kur.

En dag skjer det utenkelige. Jeg ble stoppet av politiet.
Det var i et friminutt på skolen og hadde kjørte bil for å hente noe.
Vi var veldig stresset for å komme oss tilbake på skolen.
Dette gjorde politiet enda mer mistenksom. Spurte oss om alt mellom himmel og hav. Da dem stakk bak i bilen sin for å kjekke identiteten vår kom jeg på at jeg hadde et bilde på telefonen av en eske full av 10ml vialer jeg hadde tatt for å sende på mail tidligere i uken. Jeg svatt til når jeg tenke på det og slo brått av telefonen.
En av politi mennene kom løpende til vinduet og spurte hvorfor jeg slo av telefonen. Vi begynte å diskutere og etterhvert ble jeg enig om at jeg kunne skru på telefonen så han kunne se at jeg ikke hadde noe å skjule. Bildene var det jo uansett ikke stor sannsynlighet for at han skulle sjekke uansett.
Han sto der lenge å leste meldinger. Da fant han til slutt en tulle melding. Han selvfølgelig så som et spor.

Jeg ble busted BIG TIME. Satt på glatt cella noen dager og rett inn på isolasjon en god periode. De hadde funnet lageret + Diverse kvitteringer ifra overføringer jeg hadde fått folk til å gjøre.
Hadde nettopp hoppet av kur og skulle sette i gang med det som kalles PCT(post cycle therapy) altså en viktig behandling får å få hormonene i kroppen til å stablesere seg.
Fikk selvfølgelig ikke tak i stoffene jeg trengte inne i fengselet og jeg var helt ute psykisk. Fikk også det som kalles gynecomastia(bitch tits) som et resultatet av ubalanse i hormonene.
Jeg hadde også en testosteron produksjon som var helt ut av drift.
Legen rådet meg til å fortsette med steroider livet ut og tilbydde meg nabido et legemiddel som blir brukt av menn da dem kommer i den alderen de starter å slite med impotens.
Jeg takket nei.
I tilfelle ting ville normalisere seg. Det gjør som regel det.

Etterhvert ble jeg sluppet ut. Det var herlig å se dama igjen. Hun hadde vært veldig redd heletiden.
Fikk også beskjed ifra institusjonen at jeg var kastet ut og måtte dra på nav.

Hadde fucket opp alt. 4 andre hadde blitt dratt med i samme raid. Hadde en gjeld på flere hundre tusen og folk på nakken. Det kunne komme folk når som helst og jeg ble utrolig paranoid.
Jeg brukte rusmidler igjen for første gang på 3 år. Kjøpte meg noen rivo og drakk alkohol.
Eneste positivt i livet med da var dama.

Jeg fikk en viss tid på meg ifra institusjonen til å dra på nav og ordne meg leilighet. Måtte dermed ta til takke med en liten leilighet på under 15 m2 meter det rett og lett ikke egnet seg å bo i. Hadde så vindt plass til tingene mine og en seg å sove i. Var en mur av esker, en tv og en seng. Stor overgang.
Kjente bare dama da. Alle andre venner hadde jeg miste på veien.

Ble etter kort tid kjent med en som røyka hasj.
Begynte å røyke hasj igjen. Det ble iløpet av noen uker det eneste livet mitt dreide seg om. Eskene i leiligheten min ble uberørt. Jeg vasket aldri, laget aldri mat, satt heller aldri navn på postkassen. Inkassoene hopet jeg opp.

Hang i leiligheten til han jeg ble kjent med hele dagen. En ordlig hasjbule. Det var alltid folk der som satt å røyka sammen. Å periodevis var det også en del amfetamin. Jeg startet å trippe en del. LSD salvia, fleinsopp. Ble mange turer den sommeren og utover høsten. I tillegg begynte jeg også å skyte amfetaminen.
Følte selv jeg hadde det utrolig kult med masse venner og folk rundt meg heletiden, men ting gikk nedover. Rett og slett fordi jeg ikke klarte å ta vare på meg selv. Ble veldig psykostisk i perioder og var ikke meg selv. Skremte dama som sto så ganske i uskyldig oppe dette flere ganger på nedturer. Værste var vel den gang jeg truet henne med at jeg skulle skjære av meg øret. Det gjorde jeg ikke, men i stede hamret jeg løs på venstre arm med en kjøttøks.

Var brutal når jeg kom til speed doseringene. Mens andre tok 0,3 gram tok jeg gjerne ta 1gram. Kom som regel til en tilstand hvor ting ble veldig 3D aktig.. trippy. Dette trodde jeg var ordlig amfetamin rus, men tror nå i etter tid at det heller var en slags forgiftning av hjernen.

Dama flyttet etterhvert tilbake til byen ufrivillig fordi barnevernet hun bodde under ikke hadde ressurser til å betale for leiligheten hun bodde i.
Den tiden hun flyttet gikk det ekstremt dårlig med meg. Var i en utrolig psykose. Vet enda ikke hva dette skyldes. Amfetaminen, fleinsoppen, lsd eller en kombinasjon. Hadde veldig mange likhetstrekk med HPPD synes jeg.
Ble innlagt på psykriatisk etter jeg hadde friket heftig ut hos psykologen min.
Legen der fortalte meg at jeg var det dem kaller sinnsyk Dette var første gang uten rus på lenge og jeg fikk et sammenbrudd. Hadde blodtrykk på rundt 200. Legende ville gi meg benzo, men jeg sa nei.
Det endte opp med at jeg fikk seroquel. Det hjalp.
Det de mente var abstinenser ble mindre kraftige og jeg følte meg relativt normal på kort tid. Hallisene ble borte.
Jeg bestemte meg da for slutte med rus. Jeg var livredd for å bli psykotisk igjen.

Da jeg kom ut kjente jeg ingen andre som ikke dreiv med rus i området og klarte heller ikke å sitte inne i den stinkende leiligheten alene heledagen.
Begynte igjen med amfetamin og hasj. Søkte om plass på instutisjon for å få hjelp, men viste at om jeg skulle gjøre det ville det resultere i 1-2år med behandling å lite kontakt med dama. Derfor prøvde jeg alt jeg kunne på egenhånd. Tok med meg en bag og dro ifra stedet jeg bodde. Viste jeg ikke klarte å være der og holde meg nykteren. Det beste hadde vært om jeg kunne bodd hos dama da, men det kunne jeg ikke. Hadde kommer dit rusa en gang tidligere og de som dreiv stedet sa hun ikke fikk ha besøk av meg.

Jeg ble gående gatelangs for å holde meg nykter. Ville ikke ha hjelp av folk for jeg viste at da ville jeg bare føre mine problemer over på dem og igjen sitte med dårlig samvittighet. Det var kaldt og jeg måtte tilslutt ta kontakt med folk for å ha et sted jeg kunne sove i en varm seng. Sov hos en gammel venninne. Hun bodde med sin far og måtte holde skjult for han at jeg var der så dette var kun en nødløsning.
Til slutt klarte jeg å overtale min mor om at jeg måtte få komme hjem til henne. Det var utrolig tung for meg å se hun så lei seg. Jeg var rimelig skada da. Snakket kun om rus og hinsides meningsløse teorier på ting. Var også svært aggressiv.
Etter moren min fortalte til meg hvor tungt dette var for henne ble jeg så sint og lei meg at jeg tok bagen å dro. Gikk rundt 2mil i snø og vindt.
Følte at alle var imot meg og at gud ville jeg skulle sprekke på den tiden der. Gikk gatelangs noen dager og fikk sove noen nettet hos en gammel kompis som røyka. Holdt meg fortsatt nykter jeg nekta å sprekke.

Etterhvert ba min mor meg om å komme hjem.
Så fort jeg var hjemme sa jeg at jeg trengte stilongs.
Jeg gikk ifra varm til kald i kroppen konstant.
Min mor kjørte på apoteker for å kjøpe. Jeg ble selvfølgelig med og fikk kjøpt med meg noen sprøyter uten at mamma så det.
Jeg viste broren min var istand til å skaffe meg ritalin.
På en dag brukte jeg opp en hel boks. Tok også overdose.
Eller vet ikke om dette var psykisk. Det kom i allefall masse hvitt skum ut av munnen min, jeg lå helt stille slapp i kroppen og måtte konsentrere meg om å klare å puste. Lungene hadde null kraft. Klarte ikke en gang å hoste. Lungene hadde bare ikke nokk kraft.

Sluttet etter det. Jobber hardt der jeg satt for det meste inne på rommet aleine foran pc'en for ikke å sprekke.
Klarte meg i 2 uker og dama kom for å si en ting til meg.

Hun ville gjøre det slutt.

Jeg skjønte ingen ting. Her har jeg stått på som bare faen også kommer hun å gjør det slutt når ting blir bedre.

Jeg så hele min tid med henne passere i revy. Jeg var lei meg, men samtidig letta. Hun hadde ikke fortjent alt dette.
Jeg sa til hun "Det er utrolig trist, men sånn er det, jeg skjønner deg. Jeg ønsker alt det beste for deg fram over, at du finner en ny type som er snill og tar godt vare på deg. Bare lov meg en ting. Ikke glem det vi hadde sammen. Jeg skal fortsette å jobbe imot målet mitt og klare det uansett med deg eller uten"

Hun klarte ikke gi slipp på meg.

Jeg fortsatte å være nyktern.
Ble enig i at jeg skulle flytte inn i den nye leiligheten hennes. Planen var å jobbe og å spare dipositum til egen leilighet. Hun maste stadig vekk på at jeg skulle komme meg i jobb, men jeg var ikke der enda.Jeg trengte tid. Begynte litt etter litt å bli friskere psykisk. Det hente at jeg tok noen blås av og til. Dette fikk jeg utrolig dårlig samvittighet for hvergang.
Etterhvert startet jeg å jobbe. 4mnd etter hva dama hadde sett for seg.
Jobben gikk bra. Var provisjons lønn og tjente gode penger.
Rakk aldri å spare opp til dipositum for etter jeg hadde jobbet i 2mnd. Klarte ikke dama mer. 1mnd til og jeg hadde hatt penger nokk.

Jeg flyttet igjen tilbake til min mor. Måtte slutte jobben begrunn av at jeg ikke kunne reise så langt. I tillegg hadde det gått dårlig siste fordi jeg var under så høyt press for å få det til.

Nå sitter jeg her.

Bor på et sted jeg ikke kjenner noen andre en min mor og lillebror.
Alle jeg kjenner driver med rus.
Mangler siste år på videregående siden jeg ble satt inn
Har gynekomasti(bitch tits) Koster 17500,- for operasjon
En ventene dom
Et rus problem og kjempe imot

Eneste jeg har er dama og hun har nå fått tilbake sitt gamle liv med vennene hun hadde før hun dro på instutisjon og har endret seg totalt.
Virker det som hun prøver å glemme meg. Når hun spør vet hun ikke hva hun vil. Det er vanskelig å snakke med henne uten at hun går i forsvar eller kommer med unnskyldninger.

Jeg har ring henne i dag og bedt hennne med ut på middag på torsdag.
Da har jeg satt et ultimatum. Hun må gi meg et svar.

Fortell meg gjerne hva dere synes og spør meg om det er noe dere lurer på
Skulle vel egentlig spørre om en enkel ting jeg ikke husker nå, men hadde tydeligvis en del på hjertet.

Håper dere kan lære noe av mine erfaringer.