View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
At overgriparar prøver å legitimere seg sjølv overrasker ikkje. Men FRI har ikkje det som kampsak, og eg har heller ikkje registrert at denslags element har delteke i Noreg.


Herrejesus.

Nei. Det å vurdere om folk vil gripe til vald er notorisk vanskeleg. Det er ikkje forbode å vere mot homofili. Usmakeleg, men lovleg. Meininger er i det store og det heile lovlege. Altså er ikkje ytringer åleine grunn at PST kan gripe inn, med meir enn ei bekymringssamtale.

Kva meiner du PST skulle gjort? Om dei ville dysse det ned hadde jo ein meir fornuftig taktikk vore å ... vel, ikkje snakke om det?

Din retorikk om pride, pedofili og innvandring går svært langt i å antyde at du er plassert rimeleg langt til høgre i det politiske landskapet, og eg er heilt ærleg ikkje sikker på i kva grad du realitetsorienterer deg, eller stoler blindt på document.no og denslags; din kommentar om pride og pedofili antyder at du ikkje har vore på fordømt mange pride-arrangement.
Vis hele sitatet...
Jeg mener at seksuelle preferanser og lingewnde burde holdes privat, ikke paraderes en hel måned i året, trykke det flagget og nakenhet osv i trynet på alle. Dette kombinert med masse innvandring osv er jo å be om trøbbel. Ikke nødvendigvis PST sin skyld ene og alene, det er jo en rekke avgjørelser fra flere instanser her jeg anser som svært kritikkverdig.

En ting er homofili, jeg stiller meg kritisk til resten av hva Pride bevegelsen står for, og krever at alle andre skal bare akseptere. Dette blir lært i barnehager også, noe som kalles for "grooming".. Tankegodset ditt virker vel mer som du støtter denslags da.