View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hmm. Ser du sier det. Nylig åpnet nytt underforum på TMG (forum dedikert til psykedelika, darknet) til diskusjon av konkrete batches L. Markedsføring eller ikke - på stor forumpoll svarer over 50% ja, ulike krystaller gir ulike effekter.

Selv prøvd fra begge kontinenter. Blottere fra USA ga lenger opptur. 1,5t vs halvtime. Ca like mye mat i magen. EU blotterene har oftere hatt smak, og en mer raveaktig funky bodyhigh. Euro L's fysiske effekter gjør meg innimellom rastløs. Forskjellig headspace og andre subjektive effekter og, men dette regner jeg med er set/setting. Doseringene forholdsvis like. Oppsumert så føler jeg meg mest rusa av LSD fra Europa, mest tura på syre fra USA.

Skulle ønske norske selgere brydde seg litt mer om kundene sine. Har vel litt med markedssituasjonen å gjøre. Endt opp med alt ifra 40-75ug lappen. Som oftest blotters i 70s rangen. Trist å kun få 1/3 av det man betaler for. Om du kjøper på mørke nettet, husk å oppdatere feedbacken etter å ha trippa, gi ærlig tilbakemelding. Si ifra på noe forum eller noe, om doseringen er helt off.