View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Er vel smak å behag, men om man knapt har hasj i så sitter man vel gjerne med mer nikotinsjokk enn påsigende skakke.
Waste of time?
Vis hele sitatet...
Mengde hasj kommer an på kvalitet og hvor fjern den personen som blander det ut vil bli. Det er godt mulig at det mekket som er avbildet her er nok til å gjøre alle oss innpå her fornøyd fjern. Jeg må selv føye til at jeg syns det så ut som (Ut ifra det man kan tyde fra pixlene når du zoomer inn) det var lite hasj i mekket.

Sitat av Oyvind89 Vis innlegg
Nå har du fått med lukt også, godt jobbet! vil påminne deg igjen om disse trådene ikke er noen quiz! Litt irriterende å lese, når det tar 2 innlegg for å komme til ett svar som allerede er gitt fra før av (=

Var det du som også har brukeren "Taurean" ?
Vis hele sitatet...
Om du bare skal skrive urelevant og negativt som dette kan du like så godt bare la være å kommentere. Jeg regner med at #Relevant trodde at TS klarte å skille hasj fra tobakk med den infoen som ble gitt, altså ved å tenne på bitene, noe de aller fleste oppegående personen ville ha klart.
At du ikke har IQ nok til å skille tobakk fra hasj med å tenne på hasjen er nok heller din skyld, ikke #Relevant. Det med lukten er en annen metode, ikke den samme som førstnevnte At du syter på at han kommenterte tó ganger, for å så kommentere selv bare for å påpeke dette blir rett og slett for dumt.
Helst ikke svar denne posten, den har dratt tråden Off-Topic nok som det er.

Sitat av matez Vis innlegg
Ser ut som helt vanlig tobakk, men kompisen min påstår det er hasj, noen som har formeninger?
Vis hele sitatet...
Det er nok et ferdig ordnet hasjmekk. Følg tipsene til de ovenfor så skal du lett klare å skille ut hva som er tobakk og ikke, om det er noe hasj der. Hadde nok selv tatt sjangsen på å røyke det om jeg fant noen klumper oppi der, men anbefaler å bare kaste det om du fremdeles er usikker Det er veldig lite, så du 'taper' ikke penger på det.